چاقوی سوئیسی به عصر دیجیتال وارد شد!

این گجت دارای فلاش مموری با تجهیزات رمزگذاری بسیار پیشرفته‌ای است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز شرکت  Victorinox معتبرترین شرکت‌ تولید کننده چاقوی ارتش سوئیسی یا همان” Swiss Army knife” اعلام کرد محصول جدید خود را با یک فلاش درایو پیشرفته به بازار عرضه می‌کند.

“کارل السنر” مدیر شرکت در این مورد گفت:”ما همیشه به دنبال ابزاری ممتاز و با کیفیت هستیم و با فراگیر شدن فلاش مموری‌ها این گزینه را نیز به مجموعه گجت خود در دنیای دیجیتال وارد کردیم”.

این فلاش درایو بنا بر ادعای مسئولان این شرکت دارای ویژگی‌های فوق العاده همانند سیستم امنیتی رمز گذاری “AES256 “و حفاظت به وسیله  اثر انگشت با سنسور حرارتی بکار رفته در آن است.

اگر شما این مسائل را نیز کافی نمی‌دانید این فلاش مموری دارای مکانسیسم “ضد فشار” است که در مقابل هر گونه تهدید برای بازکردن اجباری و خواندن اطلاعات ،به صورت اتوماتیک حافظه فلاش و پردازنده ان سوخته و اطلاعات حساس به خود به خود از بین می‌رود.

شرکت مذبور برای اثبات ادعای امن بودن فلاش درایو خود یک تیم متخصص از هکرها را با جایزه  10 هزار یورویی برای شکستن قفل امنیتی تدارک دید  که هیچ کدام از هکرها موفق به شکستن قفل و به دست آوردن جایزه مذکور نشدند.

این چاقوی سوئیسی فوق امنیتی در ظرفیت‌های 8 گیگابایتی با قیمت 50 دلار و 32 گیگابایتی با قیمت 180 یورو به همراه چراغ LED  و سایر تجهیزات جانبی در دسترس دوست‌داران این گجت نوستالوژی می‌باشد .

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسين ميري می‌گوید

    آقا احسان فکر کنم داری اشتباه میکنی بیشتر دقت کن

  2. Ehsan می‌گوید

    آقا صبح بخیر فکر کنم حدود شش سالی هست که این تو بازار هست

    فارنت:
    سلام صبح شما هم بخیر
    لینک این خبر اینجاست..
    لطفا ضمن توجه به تاریخ انتشار خبر March 26, 2010 به این قسمت از متن خبر هم دقت داشته باشید

    The latest version of the pocket knife, launched on Thursday, contains a memory stick that can store computer files and documents.

    البته پیش از این هم این شرکت چاقوی سوییسی مجهز به چیپ حافظه عرضه کرده بود اما با توجه به قابلیتهای این محصول جدید انقدر مورد توجه قرار نگرفته بود.
    ممنون از نظرتون