نسخه جدید فایرفاکس منتشر شد

فایرفاکس 3.6.2 پس از انتشار اخباری مبنی بر وجود حفره امنیتی بزرگ در نسخه 3.6 این مرورگر، یک هفته زودتر از موعد و تنها یک روز پس از انتشار نسخه کاندید انتشار نهایی به بازار عرضه شده است.

3

به گزارش فارنت پس از انتشار اخباری مبنی بر وجود حفره امنیتی مهمی در مرورگر فایرفاکس که حتی به هشدار دولت آلمان به شهروندانش نسبت به استفاده از این مرورگر منجر شد شرکت موزیلا نسخه جدید مرورگر خود را با رفع این نقیصه بزرگ امنیتی به بازار عرضه کرد.

موزیلا وعده داده بود که نسخه 3.6.2 فایرفاکس را یک هفته بعد و در 30 مارس به بازار عرضه کند اما با بالا گرفتن موضوع و احتمال از دست دادن سهم خود بلافاصله این مرورگر را به بازار عرضه کرد.

موزیلا با اعلام اینکه به برنامه زمانی خود برای انتشار نسخه نهایی شماره جدید مرورگر خود شتاب بخشیده است تاکید کرده است که در نسخه جدید حفره امنیتی موجود در نسخه 3.6 را که برخی کاربران را تحت تاثیر قرار داده بود، رفع کرده است.

انتشار خبر وجود این حفره امنیتی موزیلا را بر آن داشت تا در حالی که دیروز نسخه کاندید انتشار نهایی مرورگر خود را منتشر کرده بود بلافاصله امروز نسخه نهایی فایرفاکس 3.6.2 را منتشر کند.

اگر شما همچنان از نسخه قدیمی فایرفاکس استقاده می‌کنید برای بروزرسانی آن با رفتن به منوی Help و انتخاب گزینه Check for Updates می‌توانید مرورگر خود را به آخرین نسخه فایرفاکس بروزرسانی کنید.

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به این صفحه نسخه نهایی ویژه زبان و سیستم عامل مورد نظر خود را دانلود کرده و یا با مراجعه به این صفحه آخرین نسخه فایرفاکس به زبان استاندارد انگلیسی را دانلود کنید تا برای دفعات بعد که قصد نصب آن را دارید یک نسخه آن را داشته باشید.

تذکر: احتمال دارد نسخه جدید فایرفاکس از برخی افزونه‌های قبلی شما که در مرورگر فعلی شما وجود دارد پشتیبانی نکند پیش از نصب به این مورد توجه داشته باشید.

فارنت با توجه به اهمیت این حفره امنیتی و شدت مشکلات به وجود آمده در پی آن، نصب نسخه جدید را به شما پیشنهاد می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    الان نسخه 3.6.3 اومده

  2. حسين ميري می‌گوید

    عالی بود ممنون بابت معرفی… .

  3. […] برای دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن می توانید به اینجا مراجعه […]