نسخه آنلاین «Need For Speed» در تابستان 2010

این نسخه به صورت آنلاین رایگان و مولتی پلایر بوده و به صورت انحصاری برای رایانه های شخصی عرضه می‌شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت الکترونیک آرتز در حال کار بر روی نسخه آنلاین بازی جنون سرعت است.

بعد از عرضه 14 بازی NFS یا همان جنون سرعت در عرض 15 سال ،یک نسخه قدرتمند و جالب از این بازی به صورت انحصاری برای رایانه های شخصی توسط  شرکت الکترونیک ارتز عرضه خواهد شدوشایان توجه است که این  نسخه رایگان بوده و فقط به صورت  آنلاین و مولتی پلایر انجام پذیر است .

این بازی که تحت عنوان” Need For Speed World” عرضه خواهد شد در نسخه آزمایشی خود در حدود 200 کیلومتر جاده باز و یا همان اوپن ورلد داشته و شرکت مذکور سبک این بازی را  تلفیقی از نسخه‌های قبلی و موفق این بازی قرارداده است.

برای توانایی اجرای این بازی آنلاین بر روی رایانه‌های شخصی شما احتیاج به یک پردازنده 2 گیگاهرتزی ، 2 گیگابایت رم به همراه کارت گرافیکی 512 مگابایت احتیاج دارید.

از دیگر مشخصات این بازی این است که شما با کسب درآمد می توانید به تیون کردن و گسترش امکانات خودروی خود پرداخته و بتوانید حتی ماشین‌های جدید را نیز خریداری کنید.

این بازی طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز در تابستان عرضه خواهد شد  و شما می توانید ویدیوهایی از این بازی را در اینجا ملاحظه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.