نکسوس وان فروش بسیار پایین‌تری نسبت به آیفون داشته است

نکسوس وان در 74 روز اول موفق به فروش در حدود 135 هزار عدد شده است که در مقایسه با فروش یک میلیونی آیفون بسیار پایین است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت طبق تجزیه و تحلیل بازار تلفن همراه هوشمند فروش افتتاحیه نکسو وان گوگل نسبت به فروش آغازین آیفون و دروید موتورولا بسیار ضعیف‌تر و پایین‌تر بوده است.

نکسوس وان تلفن همراهی که گوگل به آن را یک  تلفن همراه فوق العاده نام نهاده بود طبق بررسی موسسه تحلیل آماری بازار “فلوری” در 74 روز اول فروش تنها موفق به فروش 135 هزار عددی شده است  که در مقیاسه با فروش 1.05 میلیون عددی دروید موتورولا و 1 میلیون عددی آیفون نسل اول رقم بسیار ناچیز و ناامید کننده‌ای است.

لازم به ذکر است که  تبلت آیفون در چند روز اول فروشی در حدود 150 هزار عدد  داشته است که شروع بسیار خوبی برای این تبلت شرکت اپل است.

به رغم عملکرد ضعیف نکسوس وان در فروش، این تلفن همراه یکی از پیشرفته‌ترین تلفن‌های همراه ارائه شده است و کارشناسان شیوه غلط بازاریابی گوگل را دلیل این فروش بسیار پایین می‌دانند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.