سیگاری‌ها می‌توانند با فیس‌بوک سیگار کشیدن خود را ترک کنند!

سیگاری‌ها می‌توانند با استفاده از برنامه جدید فیس‌بوک که به آنها در ترک سیگار کمک می‌کند، این عادت بد خود را ترک کنند.

0

به گزارش فارنت به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف موسسه خیریه “WeQuit” برنامه‌ای را به صورت مشترک با شبکه‌های اجتماعی تدارک دیده است تا به کاربران این شبکه‌ها و تلاش دوستان آنها در ترک عادت به نیکوتین کمک کند و حتی برای انها در صورت موفقیت جایزه تعیین کرده و در صورت عدم موفقیت تنبیه در نظر می‌گیرد.
مشارکت کاربران در این سایت به این گونه است که می‌توانند منابع مالی لازم برای این موسسه را تامین کنند و یا برنامه دیگران برای ترک سیگار را از طریق وب‌سایت این موسسه و با اضافه کردن برنامه مخصوص آن به صفحه خود پیگیری کنند.

این اقدام موسسه “روز بدون دخانیات” از سوی “دونکان بناتین” رییس موسسه ملی “روز بدون دخانیات” و ستاره برنامه معروف “دراگونز دن” حمایت شده است.
وی می‌گوید: ما احساس کردیم که ترک کردن یک مبارزه است که باید امیدبخش و لذت‌آور باشد تا یک کار روزمره طاقت‌فرسا و این نگرشی است که WeQuit را ممتاز کرده است.
بنا بر اعلام موسسه آمار ملی انگلیس افراد 20 تا 24 ساله 30 درصد جمعیت سیگاری را در سال 2008 تشکیل می‌دادند و جمعیت 60 سال به بالا نیز 13 درصد در جمعیت سیگاری انگلیس مشارکت داشته‌اند.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.