آیفون سرانجام «Multi Tasking» می‌شود

تمامی آیفون های سری 3 با ارائه بروز رسانی چهارم آیفون به این قابلیت مجهز خواهند شد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily شرکت اپل سرانجام نسخه چهارم نرم افزار آیفون را به قابلیت  “مولتی تسکینگ” یا چند شغله مجهز می‌کند.

با توجه به گزارش سایت معتبر “اپل اینسایدر” با این بروز ررسانی امکان اجرای چندین نرم افزار در پس زمینه به این سیستم عامل اضافه خواهد شد.

این سایت در این زمینه نوشت:”اپل به یک راه حل کامل برای اضافه کردن این قابلیت در آیفون رسیده است ولی هنوز مسائلی همچون مصرف انرژی و عمر باطری مبهم باقی مانده است”.

شرکت اپل مدت‌هاست که قابلیت اجرای همزمان چندین برنامه را در سیستم عامل مکینتاش خود گنجانده است ولی درآیفون چنین قابلیتی وجود نداشت و اپل ظاهرا با افزایش محبوبیت آندروئید و به بازار آمدن ویندوز موبایل 7 در پی حفظ کاربران موجود و در ضمن افزایش احتمالی کاربران آیفون نیز است.

اپل اعلام کرده است که تمامی آیفون‌های سری 3 دارای این قابلیت خواهند شد و کاربران با ارائه بروز رسانی  چهارم سیستم عامل آیفون به راحتی به اجرای برنامه‌ها خواهند پرداخت و دیگر باید ایفونهای سری 2 را از رده خارج شده دانست چون به نظر میرسد که دیگر اپل قصدپشتیبانی آن‌ها را ندارد.

مدت‌ها است که تحلیلگران بازار بزرگ‌ترین نقص آیفون را عدم اجرای چندین برنامه همزمان می دانستند که به نظر می‌رسد این مشکل باارائه نسخه چهارم سیستم عامل آیفون برای همیشه حل خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mr می‌گوید

    آقا جان مدتیه پس زمینه سفید وبلاگت نمایش داده نمیشه و من مجبورم صفحات رو با کروم باز کنم. در حال حاضر از فایرفاکس 3.6 استفاده می کنم

    فارنت:
    ممنون حتما بررسی میشه