با قرص خواب آیفون راحت بخوابید!

یک شرکت نرم افزاری با تولید یک نرم افزار جالب برای کسانی که با بخواب رفتن مشکل دارند راه حل جالبی ارائه کرده است. این شرکت که Tag Games نام دارد این برنامه را که قرص خواب یا همان Sleeping Pill نام دارد ارائه کرده است.

0

تا حالا برای شما پیش آمده است که بی‌خوابی به سرتان زده باشد. تا حالا برای شما پیش آمده است که بخواهید زودتر بخوابید ولی خوابتون نبرده باشد. تا حالا شده که در تخت دراز بکشید و سیل افکار مزاحم به سوی شما سرازیر بشه و دیگه اصلا خوابتون نبرد.

یک شرکت نرم افزاری با تولید یک نرم افزار جالب برای کسانی که با بخواب رفتن مشکل دارند راه حل جالبی ارائه کرده است. این شرکت که Tag Games  نام دارد این برنامه را  که قرص خواب یا همان Sleeping Pill  نام دارد ارائه کرده است.

توسعه دهندگان و نویسندگان این برنامه با چندین روش و متد باعث سرعت بخشیدن به پروسه خواب افراد شده و یک روش دقیق 3 مرحله ای را  ابداع کرده‌اند که باعث به خواب رفتن آسانتر  افراد می‌شوند. این پروسه شامل  موارد زیر است:

در مرحله اول این برنامه با یک روش خاص باعث خالی شدن ذهن فرد از مسائل روزانه می‌شود و در مرحله بعد یا دوم  فرد را از استرس‌ها و هیجانها خالی کرده تا فرد به اصطلاح ریلکس شود. در مرحله سوم این برنامه با خسته کردن چشمان شما حرکت‌های مشابه زمان مطالعه را برای چشم شبیه سازی کرده و کاربر در این هنگام باید آیفون را نیز همانند یک کتاب در مقابل خود نگاه داشته و بدون تکان دادن سر حرکات حرف ” Z” را تعقیب کنید و دقیقا همین حرکت باعث خستگی چشمان خود خواهد شد.

و وقتی این مراحل تمام شود شما برای یک خواب جانانه کاملا مهیا هستید.

لینک‌های دانلود:

لینک دانلود شماره یک

لینک دانلود شماره دو

لینک دانلود شماره سه

منبع

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.