سونی قیمت کنترل حرکتی خود را اعلام کرد

این کنترل حرکتی در 3 قیمت متفاوت عرضه خواهد شد که پایین ترین قیمت آن نیز زیر 100 دلار خواهد بود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت بنا بر گزارش سایت معتبر  GDC سونی سرانجام قیمت کنترل حرکتی خود را اعلام کرد.

قرار است این کنترل حرکتی در 3 بسته یا پکیج  قیمتی متفاوت عرضه شود که به صورت زیر ارائه خواهد شد

بسته شماره یک که تنها شامل کنترل حرکتی خواهد بود و بسته شماره دو که شامل کنترل حرکتی و فناوری جدید سونی به نام “PlayStation Eye “خواهد بود و سرانجام بسته شماره 3 که این بسته شامل کنسول پلی استیشن ، کنترل حرکتی و PlayStation Eye” “به همراه یک بازی ارائه می‌شود.

شرکت سونی قیمت پکیج شماره یک را زیر 100 دلار اعلام کرده است و به نظر می‌رسد کاربران این کنسول برای دراختیار داشتن پکیج‌های شماره دو و سه باید مبالغ بیشتری پرداخت کنند.

شرکت سونی ازارائه حداقل یک سوم از بازی‌های این کنسول بر اساس این فناوری و ارائه طیف وسیعی از بازیهای این کنسول  بر اساس این فناوری خبر داده که از این عناوین می توان به تیر اندازی،بدمینتون،تنیس روی میزو گلف و….می توان اشاره کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.