اولین سرویس پک ویندوز 7 در سه ماهه چهارم 2010

مایکروسافت مجبور شده به دلایل مشکلات امنیتی و باگهای فراوان این بسته الحاقی را زودتر از موعد مقرر منتشر کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه ایترنتی تک آرپ علی رغم ادعای مایکروسافت این شرکت سرویس پک شماره یک ویندوز 7 را زودتر از موعد مقرر و در امسال عرضه می‌کند.

این پایگاه اینترنتی در گزارش خود آورده است که منابع ما ادعا می‌کنند که  مایکروسافت برای ارائه سرویس پک 1 ویندوز هفت یک برنامه بلند مدت 22 ماهه در نظر گرفته بود که با بروز بعضی اشکالات امنیتی مهم و آشکار شدن باگ‌های این ویندوز مایکروسافت را مجبور به ارائه زودتر از موعد این بسته الحاقی کرده است.

یکی دیگر از دلایل این است که  مایکروسافت که چندی قبل فروش ویندوز 7 را بهترین فروش تاریخ این شرکت عنوان کرده بود برای جلوگیری از دست رفتن این بازار بسیار خوب ،این سرویس پک را ارائه خواهد کرد

جالب است بدانید که مایکروسافت همیشه دارای این شعار بوده که تا یک سیستم عامل بالغ نبوده و دارای اشکالات فراوان باشد باید برای آن سرویس پک یا همان بسته الحاقی را منتشر کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.