«Bing» صاحب بزرگ‌ترین نقشه دیجیتال جهان گردید

با افزودن یک کیلومتر مربع مساحت نقشه های بینگ به 6.7 میلیون کیلومتر مربع رسیده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Erictric شرکت مایکروسافت اعلام کرد که نقشه‌های موتور جستجوگر بینگ را با بزرگترین نقشه جهان بروز کرده است.

در ماه گذشته میلادی مایکروسافت در حدود یک میلیون کیلومتر مربع از تصاویر جدید خود را به نقشه های بینگ اضافه کرد  تا انها رکورد بزرگترین نقشه را با حدود  6.7 میلیون کیلومتر مربع چشم انداز هوایی در اختیار خود داشته باشند.

این شکستن رکورد حاوی افزودن تصاویر بسیاری از کشورها شامل آمریکا ، انگلستان ، مکزیک ، فدراسیون روسیه ، پرتغال ، یونان ، ترکیه ، رومانی ، اسپانیا ، سوئیس و چندین کشور دیگر بوده است.

شما می توانید تمام بروز رسانی‌ها را بر روی نقشه از اینجا مشاهده کنید و در ضمن شما می توانید لیست کاملی از کشورها و مقدار مربوطه تصاویر را در لینک ذکر شده مشاهده نمایید.

شرکت مایکروسافت با افزودن خدمات جانبی موتور جستجوگر بینگ ،در اندیشه کاهش سهم گوگل و در نتیجه افزایش سهم خود در بازار جستجوگرهای اینترنتی است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    بیگ توی نقشه، عکس و فیلم گوگل رو رد کرده البته از نظر جهانی نه ایران

  2. حسين ميري می‌گوید

    ایول به بینگ از این گوگل خیلی بدم میاد چون تو هر کاری دست انداخته
    ایول مایکروسافت