تا چند سال آینده رایانه‌های رومیزی بی‌مصرف خواهند شد!

به نظر اریک اشمیت رئیس گوگل آینده دنیای دیجیتال در دستان تلفن‌های همراه هوشمند است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف سران شرکت گوگل معتقدند تا چند سال آینده رایانه‌های رومیزی کاربری خود را از دست خواهند داد.

سخنگوی گوگل “جان هرلی” در همایش چشم انداز آینده دیجیتال در ایرلند این آینده را متعلق به تلفن همراه هوشمند و مرورگرهای وب دانست.

او در همین مورد گفت:”در طول 3 سال رایانه‌های رومیزی بی‌مصرف خواهند شد و دیگر کاربری و اهمیت سابق خود را نخواهند داشت و طبق تحقیقات ما هم اکنون  در کشور ژاپن تلفن های همراه هوشمند بیشتر از رایانه‌های شخصی دارای استفاده مردم این کشور است.

سخنان او پیرو سخنان “اریک اشمیت” رئیس گوگل است که اعلام کرده بود که تمرکز گوگل از این به بعد بیشتر بر روی حوزه روی تلفن همراه خواهد بود.

گوگل مدتی است که با ارائه مرورگر کروم برای رایانه های شخصی  بیش از پیش وارد بازار مرورگرها شده است و از طرفی با ارائه تلفن همراه نکسوس وان نشان داده است که قصد دارد به صورت جدی بر روی این دو مقوله وارد کارزار گردد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. abbas می‌گوید

    “اریک اشمیت” رئیس گوگل اشتباه می کند که مثال ژاپنی می زند
    ژاپنی ها پیش کره هیچ است ژاپنی ها کمتر کامپوتر استفاده می کنند