بچرخان تا خودم خاموشش کنم!

ابزاری که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم در حقیقت به این ایده جامه عمل خواهد پوشاند که بتوان از هر وسیله الکتریکی برای مدت زمانی که خودمان آن را مقرر می‌کنیم، استفاده کنیم.

3

این روزها بیشتر وسایل الکتریکی به تایمر زمان‌سنج مجهز شده‌اند اما برای تجهیز برخی وسایل به تایمر امری بیهوده به نظر می‌رسد و هنوز هم بر روی این وسایل هیچ تایمری دیده نمی‌شود. اما سیم سیار تایمردار که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم در حقیقت به این ایده جامه عمل خواهد پوشاند که بتوان از هر وسیله الکتریکی برای مدت زمانی که خودمان آن را مقرر می‌کنیم، استفاده کنیم.

این توزیع‌کننده الکتریسیته سیار یا همان به اصطلاح سیم سیار طوری طراحی شده است که در تمامی پریزهای آن تایمری قرار گرفته است که تنها با پیچاندن آن به مقدار لازم در جهت عقربه‌های ساعت می‌توان از پریز مورد نظر در مدت زمان لازم استفاده کرد.

البته این امکان نیز وجود دارد که قابلیت تایمر را در تک تک پریزهای این سیم سیار تایمردار خاموش کرد و مانند یک سیم سیار عادی از آن استفاده کرد. البته فارنت به والدین عزیز استفاده از این وسیله را توصیه نمی‌کند اما سازنده این سیم سیار استفاده از این وسیله را برای کنترل زمان استفاده کودکان از بازی‌های ویدیویی توصیه کرده است.

منبع yankodesign
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. رویا می‌گوید

    عجب چیز جالبیه!

  2. امین می‌گوید

    عحبـــــــــــ
    چه با حال کی میاد ایران؟

  3. taha می‌گوید

    فوق العاده است!!