بلوتوث 4 نیز به میدان می‌آید

این بهترین نسخه از بلوتوث برای مسافت‌های کوتاه و مصرف انرژی پایین است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت طبق اظهارات شرکت توسعه دهنده بلوتوث نسخه چهارم بلوتوث تا اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

طبق اظهارات “مایکل فولی” از مدیران این شرکت این نسخه از بلوتوث بیشتر برای تلفن‌های همراه هوشمند ،هدست‌ها و رایانه شخصی در سه ماهه چهارم سال میلادی عرضه خواهد شد.

مهمترین تفاوت این نسخه با نسخه سوم بلوتوث مصرف بسیار پایین انرژی برای تبادل اطلاعات در مسافت‌های کوتاه است و از این نظر بلوتوث 4 بهترین نسخه بلوتوث برای ساعت‌ها و سایر گجتهایی خواهد بود که دارای برد مسافت‌های کوتاه هستند.

فولی در عین حال اظهار داشت که اگر کاربران از بلوتوث 4 برای مسافت‌های بلند استفاده کنند این نسخه از بلوتوث دارای مصرف انرژی همانند بلوتوث نسخه 3 خواهد بود.

قابل ذکر است که سرعت انتقال اطلاعات در این نسخه از بلوتوث 25 مگابایت در ثانیه اعلام شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. user128 می‌گوید

    با عرض سلام و تبریک پیشاپیش سال نو خورشیدی.
    با توجه به سایت نسبتاً خوب شما، اکنون انتقادی کوچک در مورد دستور زبان (جمله بندی) بکار رفته در متن پاراگراف زیر داشتم و آن این است:
    طبق اظهارات “مایکل فولی” … «در نیمه چهارم» سال میلادی عرضه خواهد شد.
    برای تقسیم بندی هر چیزی دو نیمه یا چهار ربع یا … وجود دارد. اگر منظور سخن فوق، انتهای سال جاری باشد، بهتر است گفته شود: «در نیمه دوم» یا گفته شود: «در ربع چهارم» یا بهتر از آن گفته شود: «در یک چهارم پایانی سال»، اینطوری (به گفته بعضی ها) پارسی شیرین را نیز پاس داشته ایم. در هر صورت، دقت و درستی استفاده از واژه ها در هر متنی، بهترین راه برای بیان کامل مقصود است.
    در پایان از بابت این جسارت پوزش می خواهم.
    با آرزوی توفیق برای شما
    فارنت:
    ممنون
    ما هم سال نو رو پیشاپیش به شما تبریک میگیم
    منتها این یک ایراد لغوی بود که از نگاه ما پنهان مونده بود
    ممنون از انتقادتون و خوشحال هستیم که مارو لایق انتقاد خودتون میدونید و خوشحال میشیم که از این به بعد هم ما رو در نظر داشته باشید