بیشترین بازی‌های آنلاین از طریق رایانه انجام می‌گیرد!

در حدود 85 درصد از گیمرهای آنلاین ،رایانه شخصی را بهترین گزینه برای بازی آنلاین می‌دانند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپوت موسسه  NPD اعلام کرد که بیشترین بازی‌های آنلاین از طریق رایانه انجام می‌گیرد.

در این گزارش که تحت عنوان “بازی‌های آنلاین در 2010” منتشر شده است در حدود 18 هزار آمریکایی بین 4 تا 19 سال مورد سوال پژوهش قرار گرفته  و اکثریت آنان ذکر کرده‌اند که حداقل از یک پلاتفرم برای بازی ویدیویی استفاده می‌کنند.

در حقیقت افراد کمتری نسبت به سال 2008 از بازی‌های انلاین استفاده کردند که از این میان در حدود  85 درصد از افراد که به طور متوسط 8 ساعت در روز بازی‌های آنلاین انجام می دادند عنوان کردند که اولین انتخاب آنها برای بازیهای آنلاین رایانه شخصی است و در حدود 48 درصد از این گیمرها نیز انتخاب بعدی خود را کنسول ایکس باکس 360 اعلام کردند.

در حدود 30 درصد از این کاربران کنسول پلی استیشن 3 را ترجیح می‌دهند و د رمقام آخر کنسول wii با حدود 8 درصد کاربری قرار دارد.

در ضمن در مورد تعداد ساعات صرف شده در بازی‌های آنلاین کنسول ایکس باکس با 7.3 ساعت در صدر قرار دارد و بعد از ان نیز رایانه شخصی با 6.6 ساعت و  PS3 با 5.8 ساعت قرار دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.