مایکروسافت‌ درمورد آنتی‌ویروس‌ تقلبی‌ هشدار داد

این برنامه با اجرای یک اسکن تقلبی شروع به پخش تروجان و ویروس در رایانه قربانی می کند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت مایکروسافت نسبت به آنتی‌ویروس تقلبی که مشابه آنتی‌ویروس “Microsoft Security Essentials” این شرکت است هشدار داد.

مایکروسافت در روز چهارشنبه اعلام کرد که نویسندگان بدافزار و هکرها یک برنامه کاملا مشابه با نرم افزار امنیتی این شرکت به نام “Security Essentials 2010″ نگارش کرده‌اند که دارای تروجان بسیار خطرناک” “Trojan Win32/Fakeinit است.

تصویری ازآنتی ویروس تقلبی

پس از نصب در سیستم رایانه قربانی این برنامه با اعلام یک اسکن جعلی شروع به پخش کردن و الودگی رایانه کاربرمی‌کندو این نرم افزار همچنین برخی از تنظیمات امنیتی در رجیستری و همچنین تغییر پس زمینه دسکتاپ به وجود ویروس جعلی به کاربر هشدار می‌دهد.

در ضمن این نرم افزار با نشان دادن لیست جعلی از تروجان و ویروسها ،کاربر را به اینکه نرم افزار امنیتی خوبی نصب کرده‌اند اطمینان می بخشد.

نکته جالب در این نرم افزار ترغیب کاربر به پرداخت پول و خریداری نسخه کامل آن است.

کاربران عزیز برای بارگذاری نسخه اصلی آنتی ویروس مایکروسافت می توانند به لینکهای زیر مراجعه کنند.

-ویندوز 7 و ویستا 32 بیتی اینجا

-ویندوز 7 و ویستا 64 بیتی اینجا

-ویندوز xp  اینجا

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. یک طفل معصوم می‌گوید

    من احمق دانلود کردم . گفتم هر چه از مایکروسافت رسد نیکوست !