ال‌جی یک میلیون ماشین لباسشویی را از بازار جمع‌آوری می‌کند

به دنبال کشته‌شدن یک کودک در ماشین لباسشویی تولیدی ال‌جی، این شرکت اعلام کرده است که یک میلیون لباسشویی خود را برای رفع عیب جمع‌آوری می‌کند.

0

به گزارش فارنت به نقل از روزنامه کره‌ای هرالد شرکت الکترونیکی ال‌جی به عنوان دومین شرکت صنایه الکترونیکی کره یک میلیون دستگاه لباسشویی خود را از بازار جمع‌آوری می‌کند.

این فراخوان به دلیل تغییر سیستم قفل درب این ماشین‌ها و کمک به امنیت بیشتر این ماشین برای کودکان صورت می‌گیرد.

شرکت ال‌جی در بیانیه‌ای ضمن اعلام این فراخوان خاطرنشان کرده است که در این فراخوان قفل درب برخی محصولات خود که مابین آگوست سال 2003 تا اکتبر 2008 تولید شده‌اند را از دوم مارس شروع به تعویض خواهد کرد تا با این کار به این محصولات این امکان را دهد تا درب آنها از داخل نیز باز شود.

عکس تزئینی است

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که در حادثه‌ای یک کودک در هنگام بازی و پس از ورود به داخل ماشین لباسشویی این شرکت در داخل آن گرفتار شده و کشته شده بود.

این شرکت همچنین از تصمیم خود برای پخش برنامه‌های تبلیغاتی و با مضمون آموزش به کودکان درباره خطرات کار با ماشین لباسشویی خبر داده است.

پیش از این ال‌جی در تبلیغات آموزشی خود به والدین هشدار داده بود که پس از اتمام کار خود با ماشین لباسشویی درب آنها را ببندند.

شرکت ال‌جی همچنین اعلام کرده است که مدل‌های مورد نظر تنها در داخل بازار کره‌جنوبی به فروش رفته است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.