عرضه کنسول بازی آنلاین در سال 2010

کاربران با داشتن یک خط اینترنتی با سرعت حداقل 1.5 مگابایت می توانند بازیهای رایانه‌ای را فقط با داشتن کیبورد و دستگاه مخصوص بازی کنند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک‌اسپوت “استیو بالمن” موسس و مدیرعامل شرکت “Onlive” در کنفرانس DICE   سرانجام  کنسول بازی آنلاین خود موسوم به OnLive  را به نمایش گذاشت.

در سرویس مذکور تمامی ملزومات سخت‌افزاری اجرای بازی‌های با گرافیک بالا بر روی یک سرور یا همان ابرهای دیجیتال تهیه شده و طریقه کار این سیستم بدین صورت است که بازی‌های مذکور به جای اجرا برروی رایانه شما، بر روی یک سرور بسیار قدرتمند با پردازنده‌های بسیار پیشرفته اجرا می‌شود.

کاربران فقط با داشتن یک خط پرسرعت اینترنتی و یک دستگاه مخصوص می‌توانند بازی‌های رایانه‌ای را بر روی سرورهای “آن‌لایو” بازی کنند.ورودی از طریق کیبورد، موشواره یا گیم پد از شما گرفته شده و خروجی به صورت صدا و تصویر برای شما ارسال می‌شود.

“پرلمن” مدیر این شرکت در این مورد اعلام کرد: سرویس OnLive امکان اجرای بازی‌ها تا 60 فریم در ثانیه را داراست، برای داشتن رزولوشن P480 به یک اینترنتی 1.5 مگابیتی و برای رزولوشن P720 به سرعت  ارتباط 5 مگابیتی نیاز دارید

شرکت های EA, Take-Two, Ubisoft, Epic, Atari, Codemasters, Warner Bros قرار داد های خود را با سرویس OnLive برای بازی های خود امضا کرده اند.

مهمترین حسن برای کاربران عدم نیاز به ارتقاء سخت افزاری رایانه خود برای اجرای آخرین بازیهای ارائه شده هستند و تنها داشتن یک خط پرسرعت اینترنتی و اشتراک ماهانه انها را به دنیای بازیهای رایانه‌ای گره می‌زند.

پرلمن هنوز تاریخ قطعی ارائه این سرویس را اعلام نکرده استولی منابع خبری از عرضه این سرویس در سال 2010 خبر می دهند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.