فروش 163 میلیون کتاب هوشمند تا 2015

کتاب هوشمند می‌تواند به عنوان دستگاهی مابین موبایل و نوت بوکها به کار رفته و در ضمن دارای قیمت پایینی نیز باشد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily  تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که دارندگان Smart Book یا همان کتاب‌های هوشمند به 163 میلیون نفر در سال 2015 برسد.

طبق اظهارات “جف اورر”پژوهشگر ارشد موسسه ABI  کتاب‌های هوشمند می‌توانند به عنوان یک دستگاه‌هی که دارای مصرف برق کمی بوده و با سیستم عامل‌های موبایل راه اندازی می‌شوند و می توانند به راحتی منابع خود را نیز ازطریق WiFi و یا اینترنت پرسعت بی‌سیم به دست بیاورند.

جف اورر ادامه داد که :”کتاب‌های هوشمند ممکن است دارای ابعاد متفاوتی باشند ولی دستگاهی خواهند بود مابین تلفن همراه و نت‌بوکها و دارای قیمت متعادل‌ترو نکته مهم این است که از پردازنده های X86 استفاده نخواهند کرد و در نتیجه ارزان خواهند بود”.

جف اورر معتقد است که مردم به نت‌بوکها به عنوان جایگزین هایی برای لپ تاب استفاده می‌کنند و تلفن های‌همراه نیز به عنوان ابزاری سرگرم کننده استفاده می‌شوند و برهه کنونی بهترین فرصت در بازار برای ارائه کتاب‌های هوشمند با قیمتی زیر 200 دلار است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.