فیس‌بوک نسخه Zero را ویژه اینترنت لاک‌پشتی عرضه می‌کند!

این نسخه مبتنی بر متن که در هفته‌های آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد بیشتر به کار کاربرانی در سراسر جهان خواهد آمد که از سرعت پایین دسترسی به اینترنت برخوردارند.

0

به گزارش فارنت به نقل از پایگاه اینترنتی TGDaily سایت اجتماعی فیس‌بوک در نظر دارد تا نسخه خلاصه‌شده‌ای از وب‌سایت خود را برای کاربران تلفن‌های همراه عرضه کند.

در این نسخه که به نام FaceBook Zero معرفی شده است محدودیت‌های در زمینه نمایش تصاویر و دیگر جزئیاتی که پهنای باند اینترنتی را اشغال می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

پایگاه اینترنتی تی‌جی‌دیلی در گزارش خود آورده است که FaceBook Zero نسخه مینی‌مالیست‌تری نسبت به نسخه FaceBook Lite به شمار می‌رود.

این پایگاه در گزارش خود آورده است که در زمانی که نسخهLite  روزهای افت خود را می‌گذراند نسخه Zero با کم کردن دوباره قابلیت‌های گرافیکی و کاهش زمینه‌های نمایش تصاویر و برنامه‌های جانبی سعی در ارائه دسترسی در نوعی جدید دارد.

این نسخه مبتنی بر متن که در هفته‌های آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد بیشتر به کار کاربرانی در سراسر جهان خواهد آمد که از سرعت پایین دسترسی به اینترنت برخوردارند و در این کشورها به دلیل تصاویر مستهجن به کار رفته در برخی صفحات این شبکه دسترسی به این سایت از محدودیت قانونی برخوردار است.

انتظار می‌رود ارائه این نسخه باعث جذب بیشتر کاربران در این کشورها و رابطه بیشتر کاربران آنها با فیس‌بوک شود چرا که بنا بر اعلام مسئولان این سایت یک چهارم 400 میلیون کاربر فیس‌بوک از طریق موبایل به این سایت متصل می‌شوند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.