‌سامسونگ رقیب آیفون را به میدان فرستاد !

موج سامسونگ دارای صفحه نمایش 3.3 اینچی AMOLED به همراه فناوری ضد اثر چربی انگشت است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف شرکت سامسونگ با معرفی تلفن همراه هوشمند خود با عنوان موقت Wave یا موج رقیب خود یعنی آیفون را به مبارزه طلبیده است.

سامسونگ در حال حاضر دومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه در جهان پس از نوکیا است و این شرکت خواهان سهم بیشتری در بازار تلفن های همراه هوشمند است که مدت‌ها است تحت سلطه آیفون و اپل است.

تلفن همراه جدید سامسونگ با صفحه نمایش  AMOLED که دارای مزایایی همچون ضخامت و مصرف انرژی کمتر و انعکاس نور صفر است صفحه نمایش 16 میلیون رنگ آیفون را به چالش می‌کشاند.

در ضمن سامسونگ یک فروشگاه نرم افزاری ویژه سیستم عامل  Bada به سبک آیتونز راه اندازی کرده است که دارای دسته بندی‌های مختلف همانند آیتونز است.

با عرضه موج سامسونگ ،بادا سیستم عامل سامسونگ در حقیقت به سیستم عامل آیفون،آندروئید ،سیمبیان و… اضافه می‌شود.

قرار است این تلفن همراه زیر قیمت آیفون به بازار عرضه گردد تا از لحاظ قیمت نیز آیفون گران قیمت را به مبارزه بطلبد.

موج نو سامسونگ مجهز به یک پردازنده یک گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه صفحه نمایش 3.3 اینچی لمسی با قابلیت نمایش ویدیو  HD و دارای فناوری ضد لک برای کاهش اثر انگشت چرب است.

قرار است این تلفن همراه از ماه آوریل وارد بازار مصرف گردد ولی هنوز قیمت قطعی آن مشخص نیست.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. کوروش می‌گوید

    الان چند روزه که این گوشی رفته تو مخم. الان سامسونگ جت دارم. ولی اگه بیاد میخرمش. عاشقش شدم.