همیشه راهی برای دور زدن گوگل هست!

قصد داریم به شما راهی ایمن برای راحت‌شدن از شر تحریم‌های غیرعادلانه شرکت‌های نرم‌افزاری مانند گوگل و مایکروسافت بر علیه کاربران ایرانی معرفی کنیم. سایت Filehippo

9

شاید همیشه دوست داشتید از دست تحریم‌های شرکت‌های نرم افزاری مانند گوگل و مایکروسافت بر علیه کاربران ایرانی رها می‌شدید و می توانستید با خیال راحت برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و بارگذاری می‌کردید. سایت Filehippo ظاهرا بهترین راهکار در این زمینه است!

سایت www.filehippo.com سایت بی سر و صدا و کم مدعایی است که شاید در ایران کم‌تر شناخته شده باشد. یکی از محاسن سایت Filehippo این است که همیشه نرم افزارهای آن بروز بوده و در دسته بندی‌های مختلف طبقه بندی شده اند تا کاربران در پیدا کردن نرم افزار مورد علاقه خود سردرگم نشوند و در ضمن همه نرم افزارها به صورت اورجینال آرشیو می‌شوند یعنی کد MD5 آنها درست و دست نخورده است.

خوبی دیگر سایت Filehippo این است که نرم افزارها بر روی سرور خود سایت آپلود می‌شوند و برای همین در هنگام دانلود نرم افزار مورد علاقه دارای بالاترین سرعت و بدون محدودیت هستید. سایت Filehippo از سال 2004 شروع به کار کرده و از اخرین نرم افزارهای ارائه شده در آن می توان به گوگل کروم 5 اشاره کرد.

در پایان از دوست عزیزم آرتمن به جهت معرفی این سایت تشکر می‌کنم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. سئو در کرج می‌گوید

    بله درسته با این گوگل بسیار هوشمند هستش ولی راه های فراری وجود داره

  2. کرج می‌گوید

    عالی بود ممنون

  3. اشکان می‌گوید

    تحریم ما رو نساخته هیچ…
    کمرمون هم شکونده…
    تا کی مرگ بر…؟
    تا کی دشمن تراشی…؟
    تا کی…؟
    تا کی
    تا

  4. saeedv658 می‌گوید

    به نظر من تحریم ما رو خود ساخته میکنه !!!

  5. کیوان می‌گوید

    به نظر من نقد از تحریم ها بیمورد است بهتر است اول قوانین کپی رایت رو رعایت کنیم و تحریم رو بهانه ای برای دزدی خودمون قرار ندهیم. ما از بازار میلیاردی نرم افزار بجز مصرف کننده ای خورده پای بیشتر نیستیم. به جای تبلیغ دزدی تشویق به همکاری کنید. نرم افزارهای با کد باز دنیای آزادی است و هیچ محدودیتی ندارد بهتر است این فرصت را از دست ندهیم و به معنای واقعی این مشکل را دور بزنیم.
    امیدوارم با انتشار این نظر؛ دنیای حرفه ای رو با سیاست قاطی نکنید و اخلاق کاری و اجتماعی را محترم بشمارید. 

    فارنت
    : ما منظور شما رو از رعایت کپی رایت و این جور مباحث رو متوجه نشدیم. به اسم همون چیزی که شما اون رو قاطی نکردن دنیای حرفه ای و سیاست و احترام به اخلاق کاری و اجتماعی نامیدید نظر شما منتشر میشه.. اما بهتر بود یه مقدار بیشتر در مورد کپی رایت توضیح میدادید. الان از نظر شما این جور برداشت میشه که فارنت کپی رایت رو در خصوص این خبر رعایت نکرده.. با تشکر

  6. ابوذر می‌گوید

    نسبتا جالب است::www.rasekhoon.net/Software

    فارنت: جالب بودنش که جالبه منتها باید دید آیا کد MD5 برنامه ها مثل این سایت دست نخورده باقی مونده یا نه؟
    به هر حال ممنون از پیشنهادتون

  7. سعید می‌گوید

    دوست عزیز بهمن
    چرا اتفاقا همین الان هم مایکروسافت بعضی محصولات بسیار ارزشمندش رو برای ایران تحریم کرده. مثلا شرکت Pc Tools که یه شرکته ارائه کننده نرم افزارهای امنیتی هست و به مایکروسافت وابسته هست و برنامه PC Tools Firewall Plus این شرکت در کنار شرکت Comodo به عنوان بهترین نرم افزار Firewall شناخته شده به رو ایرانیها بسته شده و نمیشه وارد سایتش شد مگه اینکه تغییر آی پی بدی . اینم سایتش : http://www.pctools.com
    این رتبه بندی بهترین برنامه های Firewall هست که شرکت Comodo و شرکت Pc Tools در رتبه اول هستن :
    http://www.matousec.com/projects/proactive-security-challenge/results.php
    البته من امروز با تغییر آی پی تونستم نرم افزار PC Tools Firewall Plus 6.0.0.86 از همین سایت دانلود کنم و البته لینک های دانلود این نرم افزار ارزشمند در سایت های دیگه هم هست .

  8. رهگذر می‌گوید

    کروم 5!!!!!

  9. محسن می‌گوید

    شما یکی از تحریم اینترنتی مایکروسافت نام ببر گوگل که برای ایرانی تاقچه بالا میذازه

    فارنت: این درسته و الان مایکروسافت تحریمی برای کاربران ایرانی نداره اما سابقه این کار رو داره و نمیشه رو اون هم زیاد حساب کرد.