کناره گیری توشیبا از بازار تلویزیون به دلیل مشکلات مالی

چند هفته بعد از معرفی مدلهای جدید تلویزیون ،توشیبا از این صنعت کناره می‌گیرد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت توشیبا اعلام کرد که با توجه به مشکلات مالی فراوان از بازار تلویزیونهای LCD کناره می‌گیرد.

“فومیو موراکا” معاون ارشد شرکت توشیبا اعلام کرد که :

“با توجه به وخامت بازار نمایشگرهای ال سی دی رقابت در این زمینه بسیار مشکل شده است و ما در حال حاضر در حال بررسی تمام گزینه‌ها هستیم و بهتریم راه حل برای ما کنار کشیدن از این صنعت است”.

این خبر در حالی به گوش میرسد که  تنها چند هفته از عرضه تلویزیونهای جدید این شرکت که در نمایشگاه CES2010 معرفی شد می‌گذرد.

این شرکت اعلام کرده است که متحمل ضرر 211 میلیون دلاری در ماه‌های آوریل و دسامبر 2009 میلادی شده است و راه حل اساسی به نظر موراکا کاهش قیمتها و قوی‌تر کردن پشتوانه پول ملی ژاپن یعنی ین است.

بازار نمایشگرهای LCD و پلاسما در ژاپن بسیار فشرده است و در این میان شرکت پاناسونیک توانسته است 40 درصد این بازار را به خود اختصاص دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.