IE8.0 در صدر جدول بازار مرورگرها

بر اساس نتایج این جدول مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 6.0 توانسته 20.99 درصد سهم بازار مصرف کاربران اینترنتی را ار آن خود کند.

0

به گزارش فارنت به نقل از پایگاه اینترنتی “TGdaily” کروم مرورگر اینترنتی شرکت گوگل توانست در ماه دسامبر و در انتهای سال 2009 میلادی مرورگر سافاری شرکت اپل را از جایگاه چهارم به پایین کشیده و در جای سوم نشیند.

با توجه به گزارش منتشره در وب‌سایت تحلیل اینترنت “Net Application” مرورگر اینترنت اکسپلورر 8.0 بالاخره توانست در جدول بازار مصرف مرورگرها رتبه نخست را از دست مرورگر سالخورده اینترنت اکسپلورر 6.0 گرفته و بر جای نخست به عنوان پرمصرف‌ترین مرورگر اینترنتی تکیه زند.

بر اساس نتایج این جدول مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 6.0 توانسته 20.99 درصد سهم بازار مصرف کاربران اینترنتی را ار آن خود کند  و این در حالییست که مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 8.0 با کسب 20.86 درصد بعلاوه 2.8 درصد سهم بروزرسانی و همسان‌سلزی مرورگرهای نسخه قبلی خود را به صدر جدول برساند.

در این جدول فایرفاکس 3.5 مرورگر محبوب و متن باز اینترنتی موزیلا با کسب 16.23 صدم درصد سهم بازار در جای سوم قرار دارد که پس از این مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 7.0 در جای چهارم قرار گرفته است.

بررسی کلی این نتایج و جمع‌بندی این آمار نشان می‌دهد که در نهایت و در مجموع سهم‌ها مرورگر اینترنت اکسپلورر همچنان با کسب 62.69 درصد سهم بازار در جای نخست قرار دارد و پس از آن فایرفاکس با 24.61 صدم در جای دوم قرار گرفته که پس از آن مرورگر کروم شرکت موزیلا با 4.63 درصد در جای سوم و پیش از مرورگر سافاری شرکت اپل قرار دارد که توانسته 4.46 درصد سهم بازار را کسب کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.