ما بچه دزد نیستیم!

چند کشیش امریکایی در تلاش برای خارج کردن غیر قانونی کودکان از این کشور دستگیر شدند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف چند کشیش امریکایی که در حال خارج کردن یک  اتوبوس پر از بچه از کشور هائیتی بودند به جرم قاچاق کودکان دستگیر شدند.

این کشیشان که دارای اسناد معتبری هم نیستند  ادعا می‌کنند که قصد داشتند این کودکان را برای انتقال به یک یتیم‌خانه در جمهوری دومینیکن از کشور خارج می‌کنند.

گفتنی است  در این اتوبوس 100 کودک  در حدود 12 ساله وجود داشتند که از بازماندگان زلزله هولناک اخیر بودند.

سخنگوی کشیشان به نام “لورا” در این مورد گفت:”این بسیار تاسف‌بار است که در این هرج و مرج دولتی ،ما را برای انجام یک کار خیر بازداشت کرده‌اند”.

دولت هائیتی اعلام کرده است که از این به بعد در پذیرش کمک های کشورهایی خارجی و همچنین اعزام نیروی کمک رسانی  به خاطر ترس از قاچاق کودکان دقت و وسواس بیشتری به خرج خواهد داد.

دوشیزه سیلسبی از اعضای این گروه گفت: “اعضای گروه ما از تگزاس و کانزاس گرد هم آمده و بدون هیچ گونه چشم داشت مالی فقط برای اهداف بشر دوستانه به هائیتی آمده و جملگی از کشیشان سرشناس در امریکا هستند”.

دادگاه این کشیشان قرار است در روز دوشنبه در این کشور تشکیل شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.