بیکاری در آینده؛ بزرگترین هراس کودکان اروپایی

شرکت دیزنی این تحقیق را برای بازاریابی و مشخص کردن علاقمندی‌های کودکان اروپایی جهت تدوین برنامه‌های درازمدت این شبکه انجام داده است.

0

فارنت: چندی پیش یک نظرسنجی به سفارش شبکه “دیزنی” اروپا در میان کودکان و نوجوانان 8 تا 14 ساله اروپایی کشورهای عضو ناتو انجام شد که نتایج بدست آمده از آن توسط روزنامه دیلی‌تلگراف منتشر شده است.

این روزنامه در گزارشی از نتایج این نظرسنجی که در آن سه‌هزار نفر شرکت داشتند، آورده است که بزرگترین هراس کودکان اروپایی از دست دادن شغل در آینده است.

این روزنامه در گزارش خود آورده است که 59 درصد نوجوانان بریتانیایی زندگی بدون رایانه و اینترنت را تصور نمی‌کنند که این درصد در اسپانیا 50 درصد و در ایتالیا، فرانسه و آلمان در حدود 35 درصد است.

42 درصد نوجوانان بریتانیایی از شبکه‌های اجتماعی مجازی استفاده می‌کنند که در کل اروپا این مقدار 26 درصد است و 36 درصد از نوجوانان اروپایی برای تماس با دوستان شخصی خود تلفن همراه و پیامک را ترجیح می‌دهند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است که در سراسر اروپا اکثر نوجوانان تمایل به صحبت و گپ آنلاین با دوستان خود دارند و 53 درصد انها اعلام کرده‌اند که احساس می‌کنند اینترنت سطح زندگی آنان را بهبود بخشیده و به آنها در یافتن دوستان جدید کمک کرده است.

با وجود نگرانی در مورد مشاغل سازگار با محیط زیست، کودکان انگلیسی سبزترین کودکان اروپایی بودند که 87 درصد به اهمیت بازیافت واقف بوده و به آن عمل می‌کردند و بعد از انگلستان کشور اسپانیا با 71 درصد قرار گرفته است.

دیلی‌تلگراف در ادامه آورده است که بر اساس این نظرسنجی در سراسر اروپا تمامی کودکان خانواده را به عنوان مهمترین عامل در زندگی رده‌بندی کرده‌اند و بعد از آن به ترتیب سلامتی، شادی و داشتن یک کار خوب و پول قرار دارد و در حدود 75 درصد کودکان بریتانیایی معتقدند که والدین آنها درک درستی از اینترنت و فناوری دارند.

کارآفرینی در میان کودکان اروپایی در سطح خوبی قرار دارد و 64 درصد آنان ترجیح می‌دهند که خود صاحب مشاغل باشند و 36 درصد هم ترجیح می‌دهند که یک رییس برای خود داشته باشند.

محبوب‌ترین مشاغل در میان کودکان اروپایی عبارت است از دام‌پزشکی (13درصد)، معلم و فوتبالیست (9درصد)، دکتر (7درصد) و افسرپلیس (5درصد) و این درحالیست که 22 درصد پسران بریتانیایی ترجیح می‌دهند که فوتبالیست شوند و در برابر آنها  17 درصد دختران بریتانیایی ترجیح می‌دهند تا دام‌پزشک شوند.

فرانسه تنها کشوری است که در این نظرسنجی کودکان آن از باراک اوباما به عنوان شخصیتی شگفت‌انگیز نام برده‌اند.

“ویکتوریا هاردی” مدیر اجرایی این تحقیق اعلام کرد: “این کودکان در حال رشد سریع فکری هستند و در عین حال به اهمیت ارزش‌های خانوادگی بسیار واقف بوده و به آن احترام می‌گذارند”.

گفتنی است که شرکت دیزنی این تحقیق را برای بازاریابی و مشخص کردن علاقمندی‌های کودکان اروپایی جهت تدوین برنامه‌های درازمدت این شرکت انجام داده است.

پایان مطلب/

منبع:inn.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.