فروش جنگ‌های مدرن 2 از یک میلیارد دلار گذشت

این بازی در 5 روز اول عرضه،بیش از 550 میلیون دلار به جیب اکتیویژن واریز کرد

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت اکتیویژن اعلام کرد فروش جهانی بازی جنگ‌های مدرن 2 از یک میلیارد دلار گذشت.

این بالاترین فروش ممکن برای یک بازی ویدیویی در تاریخ بوده است و این در حالی است که نسخه رایانه‌ای غیر قانونی و دزدی شده این بازی به عنوان بیشترین دانلود در شبکه‌های تورنت را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل اکتیویژن رابرت کوتیک در این مورد گفت:

“تنها تعدادی محصول سرگرم کننده وجود دارد که به مرز یک میلیارد دلار نزدیک شده است و این نشان از قدرت این بازی دارد و ما تنها در 5 روز اول فروش،نزدیک به 550 میلیون دلار از این بازی را به فروش رساندیم”

گفتنی است که پیش از این نیز بازی هری پاتر و شاهزاده دورگه و بازی GTA 4 نیز دارای رکوردهای مشابه ولی نه در این اندازه بودند.

طبعی است که این بازی نیز محبوب کپی‌های غیر قانونی باشد و قابل توجه است که تنها نسخه رایانه‌ای این بازی در حدود 1.4 میلیون نسخه از آن در شبکه‌های تورنت بارگذاری شد.

شایان ذکر است که این شرکت اعلام کرده است چندین محتوای قابل دانلود نیز برای این بازی ویدیویی در بهار عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.