پالم هم به جمع رقبای آیتونز پیوست

فروشگاه پالم در مدت 7 ماه تعداد برنامه‌های خود را از 30 به 1000 برنامه رسانده است اما باز در مقابل فروشگاه “آیتنز” با 16 هطار برنامه کوچک به نظر می‌رسد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از  شبکه ایران، پایگاه اینترنتی Electronista  از راه اندازی فروشگاه نرم‌افزاری تلفن همراه پالم و اضافه شدن رقیبی به جمع رقبای فروشگاه آیتونز شرکت اپل خبر داد.

این پایگاه اینترنتی در گزارش خود آورده است که شرکت پالم که تلفن‌های همراه با سیستم عاملPalm  آن طرفداران خاص خود را دارد به زودی تعداد برنامه‌های خود در این فروشگاه راا به جمع هزار برنامه می‌رساند.

البته بیبشتر این برنامه‌ها برای دو مدل خاص PalmPre  و Pixi  خواهند بود و به طور یقین این تعداد برنامه در مقایسه با فروشگاه آندروئید که بیش از 16 هزار برنامه دارد و آیتونز اپل که بیش از صد هزار برنامه در آن وجود دارد، بسیار ناچیز به نظر می‌رسد.

شرکت پالم نیز برای رونق دادن به بازار تلفن‌های همراه خود در اندیشه افزودن  OpenGl و شتاب‌دهنده گرافیکی برای پشتیبانی هرچه بیشتر از بازی‌های 3 بعدی و افزودن کاربران خود است.

گفتنی است که این فروشگاه در ماه ژوئن یعنی در حدود 7 ماه پیش  با فقط 30 برنامه فعالیت خود را آغاز کرد و این پیشرفت در مدت کوتاه قابل تحسین است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.