« Xbox Live» در ویندوز موبایل

با عملی شدن این پروژه،دارندگان ویندوز موبایل ایکس باکس پرتابل نیز خواهند داشت.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily شرکت مایکروسافت به دنبال عملی کردن پروژه پورت کردن بازی‌های شبکه ایکس‌باکس در ویندوز موبایل است.

این مطلب از آنجایی افشاء گردید که مایکروسافت اگهی استخدام در مورد استخدام یک کارشناس نرم افزار با توانایی عملی کردن پروژه ارائه بازی‌های ایکس باکس در ویندوز موبایل منتشر کرده بود.

البته پیشتر از این مایکروسافت در پروژه ابرهای دیجیتال از برنامه این شرکت برای هماهنگی بین شبکه‌های ویندوز و ایکس‌باکس و ویندوز موبایل خبر داده بود.

خبر دیگری که از مایکروسافت به بیرون درز کرده، این است که این شرکت قصد دارد این پروژه را با استفاده از چیپ‌های جدید و یکپارچه تگرا 2 انویدیا عملی کند.

چندی است که پلاتفرم‌های آندروئید و آیفون با ارائه بازی‌های جذاب برای تلفن‌های همراه عملا ویندوز موبایل را از کورس رقابت خارج کرده‌اند و مایکروسافت با این پروژه قصد بازگشت پرقدرت را به صحنه دارد.

کارشناسان عملی شدن این پروژه را قبل از عرضه رسمی ویندوز 7 و تغییرات سخت افزاری در تلفن‌های همراه ویندوز موبایل بعید دانسته‌اند.

به هرحال در صورت عملی شدن این پروژه علاوه بر تحول عمده در صنعت بازی‌های تلفن همراه‌، دارندگان ویندوز موبایل یک ایکس‌باکس پرتابل نیز با خود به همراه خواهند داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.