«فایر فاکس4» در 2011

موزیلا این مرورگر را با وعده هماهنگی کامل با ویندوز 7 و بعد از تقریبا یکسال از عرضه عمومی ویندوز 7 به بازار معرفی خواهد کرد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily  شرکت موزیلا اعلام کرد که نسخه چهارم مرورگر فایرفاکس را در سال 2011 عرضه می‌کند نسخه رسمی 3.6 نیز تا یک ماه آینده رسما معرفی خواهد شد.

این خبر تنها چند روز پس از انتخاب مرورگر فایر فاکس 3.5 به عنوان محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی جهان از سوی تحلیلگران و آمارگران اینترنتی اعلام شده است.

نسخه‌های 3.6 و 3.7 دارای امکانات و ابزارهای امنیتی به روز شده و بهبود یافته‌ای هستند که البته برای مرورگری که دچار مشکلات کراش ناگهانی در ویندوز 7 است، می تواند مرهمی باشد.

موزیلا مرورگر نسخه 4 را با وعده هماهنگی کامل با ویندوز 7 بعد از تقریبا یکسال از عرضه عمومی ویندوز 7 به بازار معرفی خواهد کرد.

تحلیلگران معتقدند با توجه به نقاط ضعف فایرفاکس در ویندوز 7 و کند عمل کردن موزیلا در رفع این نقیصه باعث افزایش سهمیه مرورگر اینترنت اکسپلورر 8 در میان کاربران وبندوز 7 شده است و ادامه این روند می تواند به رتبه فایرفاکس در بازار مرورگرها آسیب جدی وارد کند و دلیل آن نیز چیزی نیست جز اینکه رایانه ها در حال حرکت به سمت ویندوز 7 هستند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.