آمازون تحت حمله DDOS قرار گرفت

در اثر این حمله، سایت آمازون به مدت یک ساعت غیر قابل دسترس و فعالیت اکثر کاربران این سایت تحت تاثیر این حمله قرار گرفته بود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily سایت خرید و فروش آنلاین آمازون تحت حملات DDOS قرار گرفت.

شرکت Neustar Inc که خدمات ترافیک اینترنتی و UltraDNS را انجام می‌دهد در گزارشی اعلام کرد که حملات موسوم به DDOS که با افزایش ترافیک ورودی به سایت‌ها انجام می گیرد و به قفل شدن سایت منجر می شود به مدت یک ساعت باعث بروز اشکال جدی در سایت آمازون و سایت‌های زیر مجموعه آن شده بود که فعالیت اکثر کاربران این سایت را تحت تاثیر خود قرار داد.

این حمله DDOS در ساعت 7:45 به وقت EST در 23 دسامبر شروع شده و سایت آمازون و سایت‌های زیر مجموعه آن را به مدت یک ساعت غیر قابل دسترس نموده بود.

حملات DDOS یا حمله عدم سرویس‌دهی یک حمله به سایت‌ها با توزیع سیل گونه است که در زمانی کوتاه می‌تواند تمامی منابع محاسباتی و ارتباطی سیستم هدف را با استفاده از ترافیک مجاز شبکه مصرف کرده و دسترسی سایر کاربران را به سایت غیرممکن کند.

گفتنی است که اکثر این حملات به خاطر داشتن IP جعلی غیرقابل شناسایی و ردگیری هستند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.