هکر آیفون در اندیشه شکستن قفل PS3

Geohot قصد دارد با استفاده از یک سری تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری کاری انجام دهد که PS3 قادر به خواندن و اجرای بازی‌های کپی شده نیز باشد..

2

به گزارش فارنت و به نقل از وبلاگ شخصی هکر آیفون،این کابوس همیشگی شرکت اپل هم اکنون در حال تبدیل شدن به کابوس شرکت سونی است.

این هکر که دارای اسم مستعار George Francis Hotz است در حال حاضر در حال کار مستمر برای شکستن قفل کنسول بازی ویدیویی سونی است که مدتی در حدود 3 سال است که هیچ هکری موفق به شکستن قفل آن نشده است.

این هکر قصد دارد با استفاده از یک سری تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری کاری انجام دهد که PS3 قادر به خواندن و اجرای بازی‌های کپی شده نیز باشد.

این جوان که باشکستن قفل آیفون نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و در اخرین کار خود موفق به شکستن قفل آیفون 3GS شده بود .

Geohot در وبلاگ خود نوشته که دستگاهی وجود ندارد که قفل آن شکسته نشود .

در صورت شکسته شدن قفل PS3 بازی‌های این دستگاه که به طور میانگین 50 دلار قیمت دارند در حدود 3 الی 5 دلار به صورت کپی شده به فروش خواهند رسید.

در اخرین بازدیدی که از این وبلاگ به عمل آمده و به طور مرتب و روزانه آپدیت می‌شود و آخرین کارهای انجام شده در آن نیز ذکر می‌گردد هکر جوان روز چهارشنبه را روز حمله واقعی عنوان کرده است.

این وبلاگ دراینجا قابل مشاهده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] فارنت در اینجا به شروع به کار این هکر برای PS3 خبر داده […]

  2. Behzad azam می‌گوید

    Damesh garm….ina age nabashan hichi ru hichi band nemishe