مرگ کنسول‌های بازی نزدیک است

در گذشته تمرکز کنسول‌ها بر سخت افزار بود و اکنون بر روی شبکه‌های آنلاین خود متمرکز هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل ازپایگاه اینترنتی CVG  رئیس شرکت بازی سازی ویدیویی” Square Enix” اعلام کرد که کنسول‌های بازی به زودی منقرض می‌شوند.

“یوچی وادا” در این مورد گفت:

“ما اعتقاد داریم که پایان عمر کنسولهای بازی نزدیک است و بازی‌های ویدیویی به سمت شبکه‌های اینترنتی در حال حرکت هستندو این مدت به نظر ما 10 سال است”.

او گفت که البته ممکن است به ما خورده بگیرند که 10 سال زمان زیادی است ولی ما می‌گوییم که این 10 سال از سال 2005 شروع شده است و از این سال شرکت‌های ساخت کنسول به سمت تغییر استراتژی خود رفته‌اند.

وادا همچنین اضافه کرد که در گذشته تمرکز کنسول‌ها بر روی سخت افزار بود در حالی که اکنون در حال حرکت به سوی شبکه آنلاین است و فکر کنم دیگر نیازی به کنسول‌های سخت افزاری نباشد.

او به طور مثال می‌گوید که شرکت‌های مایکروسافت و سونی در حال کار جدی بر روی شبکه‌های بازی آنلاین خود یعنی Live  و PSN هستندو رقابت در این زمینه را جدی‌تر کرده‌اند.

به نظر نگارنده با این اینترنت زغالی تا سال 2050 کنسول‌های سخت افزاری در کشور عزیزمان طرفدار دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.