توئیتر لباس نو بر تن می‌کند

از جمله امکانات اضافه شده در این رابط کاربری جدید می‌توان به پاسخ‌دهی سریع، اضافه‌کردن موارد مورد علاقه، ارسال پیام مستقیم، جستجوی سریع و چند برنامه جانبی برای آن اشاره کرد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tech2 برنامه توئـیـتر در تلفن‌های همراه به زودی با رابط کاربری جدید عرضه خواهد شد.

از جمله امکانات اضافه شده در این رابط کاربری جدید که برای پلاتفرم‌های آندروئید، آیفون، پالم و سیمبیان ارائه شده است، می‌توان به پاسخ‌دهی سریع، اضافه‌کردن موارد مورد علاقه، ارسال پیام مستقیم، جستجوی سریع و چند برنامه جانبی برای آن اشاره کرد.

البته شرط اجرای مناسب این برنامه در تلفن‌های همراه دارا بودن پلاگین Webkit در پلاتفرم مربوطه  است.

سخنگوی این شرکت در این مورد اعلام کرد: “ما در این رابط کاربری سرانجام به مورد استاندارد و دلخواه  خود دست پیدا کردیم و هنوز هم به دنبال توسعه بیشتر این برنامه هستیم و می‌خواهیم که توئیتر در تلفن‌های همراه به یار همیشگی کاربران تبدیل شود و کاربران دیگر احتیاجی به توئیتر در رایانه نداشته باشند”.

از برنامه‌های آینده توئیتر طبق اظهارات سخنگوی این شرکت می‌توان به اضافه شدن امکان جستجوی مشاغل و معرفی مشاغل سودآور و پیدا کردن حامیان مالی جدید اشاره کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.