«خراب‌کار» ارتش رایش سوم عرضه شد

دیویلن برای خراب‌کاری در تاسسیات نازی‌ها و گرفتن انتقام وارد پاریس شده است

0

به گزارش فارنت و به نقل از IGN  بازی The Saboteur از سوی الکترونیک آرتز منتشر شد.

این بازی را کمپانی “pandemic” یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ الکترونیک آرتز به عنوان آخرین کار خود تولید کرد زیرا به احتمال قوی این استودیو به علت بحران اقتصادی تعطیل می‌شود.

ژانر این بازی اکشن و ماجراجویی است که باید به صورت مخفیانه خساراتی را به نازی‌ها وارد کردو داستان بازی در جنگ جهانی دوم و در سال 1940 درفرانسه و  شهر پاریس می گذرد.

شان دیویلن یک راننده ایرلندی تبار است که وارد ارتش مقاومت فرانسه شده تا انتقام خود را ازنازی‌هایی که خانواده او را از بین برده‌اند بگیرد.

گیم پلی بازی به صورتی است که وقتی شما وقتی وارد شهر پاریس می‌گردید آنجا را به صورت سیاه و سفید وغم زده ملاحظه می‌کنید و بعد از انجام هر ماموریت رنگ منطقه‌ای که شما عملیات موفقیت‌آمیز را در آن انجام داده‌اید به رنگ‌های اصلی و شاداب خود تبدیل می‌گردد.

در این بازی شما از سرویس اطلاعات بریتانیا و ارتش مقاومت فرانسه اطلاعات لازم را برای انجام دادن ماموریت‌های خود کسب می‌کنید

این بازی را می توان یک G.T.A   که در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است دانست.

این بازی برای کنسولهای Xbox360،Ps3 و رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

لینک پیش نمایش وتریلرهای بازی

لینک 1

لینک 2

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.