اپل و موسیقی آنلاین

اپل با خرید سرویس موسیقی آنلاین “لالا” (Lala.com) حرکت به سوی تبدیل شدن به بزرگترین خرده‌فروشی موسیقی جهان را آغاز می‌کند.

0

به گزارش شبکه فارنت و به نقل پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت اپل در حال مذاکره برای خرید سرویس موسیقی ” لالا” است.

سایت “لالا” (Lala.com) به کاربرانش امکان گوش دادن به هر آهنگ را در سایت خود به صورت رایگان می‌دهد و پس از آن کاربران برای گوش کردن ادامه آهنگ باید مبلغی را پرداخت کنند.

مزیت این روش بدین صورت است  که کاربران فقط می‌توانند به آهنگ‌های خریداری شده در وب گوش کنند و آهنگ های آنان در سیستم ابری دیجیتال ذخیره می‌شود ولی‌ نمی‌توانند آهنگ‌ها را در رایانه بارگذاری و ذخیره  کنند.

در سایت لالا کاربران می توانند به بیش از 8 میلیون آهنگ دسترسی داشته باشند که که در قیاس با  با 11 میلیون آهنگ سرویس موسیقی  آیتونز که در حدود  23 کشور فعال است کوچکتر به نظر می‌رسد و به نظر می‌رسد آیتونز در حال حرکت به سوی بزرگترین خرده فروشی موسیقی در جهان است.

اپل در حال مذاکره نهایی برای خرید حق آهنگ‌ها و همچنین امتیاز  نحوه خرید آهنگ است تا هم لالا را از میدان به در کرده باشد  و هم اینکه بر درآمد خود از آیتونز با روش  سایت لالا بیفزاید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.