جعبه سیاه اتومبیل هم به بازار آمد

این گجت با دو دوربین و سنسور حساس به شوک تمامی وقایع اطراف و داخل اتومبیل را ضبط می‌کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Slashgear” جعبه سیاه اتومبیل‌ها هم توسط  شرکت  “SpyGadgets” به بازار عرضه شد.

این گجت که در داخل اتومبیل نصب می‌شود به طور دایم تمام اتفاقات اطراف اتومبیل و رویدادهای داخل و فنی موتور آن را نیز ثبت می‌کند .

این گجت کاربردی که “Dash Cam Dually” نام دارد از دو دوربین با کیفیت  1.3 مگاپیکسلی به همراه قطب‌نمای دیجیتال و سنسور حساس به شوک بهره می‌برد.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به تعداد چهار عدد لامپ LED  مادون قرمز بکار رفته در آن اشاره کرد  که برای تصویربرداری بهتر در تاریکی استفاده می‌شود.

اطلاعات ضبط‌شده بر روی کارت حافظهSD  داخل این گجت که دارای ظرفیت 2 گیگابایت است ارسال می‌شود و در آن تمامی اتفاقات با زمان و تاریخ و سرعت و جزئیات دیگر ضبط می‌شود.

این گجت می‌تواند کمک بسیاری به پلیس در تصادفات و در بررسی سایر وقایع کمک کند و شما می‌توانید تصاویر آن را بازبینی کرده و در صورت احتیاج به فضای بیشتر، کارت حافظه پرظرفیت‌تری در این گجت بکار برید.

این دستگاه با قیمت 385 دلار به بازار عرضه شده است که ممکن است برای والدینی که می‌خواهند رانندگی فرزندان خود را تحت کنترل داشته باشند کمی گران به نظر آید.

پایان مطلب/‌

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.