موزیلا “مرغ افسانه‌” را این هفته بروز می‌کند

این برنامه ویژه کار با پست الکترونیکی با امکانات بروز شده درهفته آینده برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه می‌شود.

0

به گزارش فارنت پایگاه اینترنتی “Cnet” گزارش داد که بنیاد موزیلااعلام کرده است که به زودی نسخه شماره 3 نرم‌افزار “تندر بیرد” (ThunderBird) خود را عرضه می‌کند.

“Thunderbird” یکی از محصولات خانواده موزیلا و یک برنامه پست‌الکترونیکی رایگان است که کاربر را در ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی، دسترسی و مشارکت در گروههای خبری، دسترسی سریع‌تر به آدرس‌ها توسط دفترچه آدرس‌ها، و جلوگیری از هرزنامه (Junk Emails) کمک می‌کند.

شبکه ایران در ادامه گزارش خود آورده است که بنیاد موزیلا نسخه‌های مخصوص سیستم‌عامل‌های مکینتاش، ویندوز و لینوکس را در هفته جاری معرفی خواهد کرد.

“تندر بیرد” با رابط کاربری ساده و دوست داشتنی و مجموعه امکاناتی که به صورت مداوم به روز می‌شوند باعث شده تا کاربران فعلی برنامه‌های رقیب، که عمده‌ترین آن Outlook Express است به سمت استفاده از این برنامه ترغیب شوند.

از مهمترین تغییرات نسخه شماره 3  می‌توان به:

– نوار ابزار بهینه‌سازی شده.

– پلاگین جدید برای هماهنگی هرچه بیشتر با موزیلا فایرفاکس.

– استفاده از تقویم آنلاین یاهو.

– روند ساده‌تر برای ایجاد حساب‌های جدید پست الکترونیکی و…

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.