با این “حلقه نجات” امید بیشتری به زنده‌ماندن خواهید داشت

این حلقه نجات رهیاب ماهواره‌ای داخلی و سیستم گرمایش داخلی و محفظه‌ای برای ذخیره آب و غذا دارد آیا این برای نجات شما کافی نیست؟

0

یک شرکت موفق به ساخت یک حلقه نجات شده است که به معنای واقعی می‌توان با داشتن آن به نجات خود امید بیشتری داشت.

این حلقه نجات که با نام تجاری “SOS Rescue Lifesaver” و از سوی شرکت چینی معروف “Liteon” طراحی و عرضه شده است اگرچه احتمالا قیمتی بالا خواهد داشت اما دارای ویژگیهای جالبی است که توجه همگان را به خود جلب کرده است.

Liteon SOS Rescue Lifesaver 01

ین حلقه دارای رهیاب ماهواره‌ای داخلی است که انرژی الکتریکی خود را از جریان آب می‌گیرد و یک سیستم گرمایشی داخلی نیز در آن بکار رفته است که بوسیله مکانیسم خاص خود و با استفاده از انرژی آب جاری یک کمربند گرمایی به دور فرد ایجاد می‌کند.

این حلقه نجات دارای یک محفظه کوچک نیز است که می‌تواند برای ذخیره آب و غذا استفاده شود. با در نظر گرفتن تمامی این امکانات می‌توان گفت که این کمربند نجات در مجموع شانس بقای انسان را در هوای طوفانی و امواج خروشان افزایش می‌دهد آیا این طور نیست؟

هنوز قیمتی برای این کمربند نجات اعلام نشده ولی پیش‌بینی می‌شود قیمت بالایی داشته باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.