Galaxy Spica خوشه کهکشانی اندروید با Divx از راه رسید

Galaxy Spica بر پایه پلتفرم اندروید و دارای پردازنده 800 مگاهرتزی است که جدیدترین تلفن همراه اندروید سامسونگ است.

0

شرکت سامسونگ جدیدترین تلفن همراه اندروید خود را معرفی کرد. این تلفن همراه که  Galaxy Spica یا همان I5700   نام دارد دارای سیستم عامل اندروید گوگل بوده و بهترین بازدهی را در اتصال به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس دارد.

خوشه کهکشانی دارای پردازنده  800 مگاهرتزی است که برای نخستین بار توانایی پخش فیلم های  “DivX” را در پلتفرم اندروید  دارد  ین نکته نیز قابل توجه است که استفاده از تراشه  ” DNSe 2.0″   به همراه ورودی جک استاندارد 3.5 mm  بهترین شرایط را برای دوستداران موسیقی فراهم آورده است.

این تلفن همراه دارای مجموعه ای از برنامه های گوگل شامل : ” Google Search, Google Maps, Gmail, YouTube, Google Talk”  نیز است.

از دیگر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به صفحه نمایش  ” AMOLED”  به همراه دوربین 3مگاپیکسلی و راه‌یاب ماهواره‌ای اشاره کرد. گفتنی است باطری این تلفن همراه دارای ظرفیت 1500 میلی‌آمپرساعتی است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.