مایکروسافت بیش از یک میلیون کاربر شبکه XBL را “مسدود” کرد.

این عمل مایکروسافت جلوی ورورد کاربران غیر قانونی را به شبکه XBL می‌گیرد که تاکنون نزدیک به یک میلیون کاربر شده اند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Newsday” شرکت مایکروسافت اعلام کرد بیش از یک میلیون کاربر غیر قانونی شبکه XBL  را بن کرده است.

چندی است که کنسولهای هک شده شرکت مایکروسافت در جهان فراگیر شده است و این کنسولها به کاربران اجازه میدهد تا از کپی های غیر قانونی و سرقت شده بازیها استفاده کنند.

مایکروسافت در جدیدترین اقدام ضمن به روز آوری شبکه  XBL از ورود کاربرانی را که با کنسول‌های هک شده می خواهند به  این شبکه متصل شوند را جلوگیری یا همان بن میکند.

نکته مهم در این مورد این است که کاربران بن شده نمی توانند با کنسول خود وارد شبکه مایکروسافت شوند زیرا کد سخت افزاری کنسول آنها در شبکه XBL ثبت شده و دیگر نمی توانند وارد شبکه باکس گشته وبازیهای آنلاین و تحت شبکه را انجام دهند.

سخن‌گوی مایکروسافت در مصاحبه ای با VG247 می گوید : ” مایکروسافت متعهد است که با این جور دزدی های هنری مبارزه کند و محیطی امن تر و بازی ای ایمن تر برای بیش از 20 میلیون کاربر شبکه ی XBL در سراسر دنیا بوجود آورد تا XBL برتری خود را نسبت به سایر رقبا حفظ کند . همه ی کاربران باید بدانند هک کردن X360 و استفاده از آن در محیط XBL بر خلاف قوانین حاکم و هم چنین قوانین مایکروسافت است و در نتیجه ما باید دسترسی این کاربران خاطی به محیط   XBL را قطع کنیم . ما می توانیم به کاربران XBL اطمینان دهیم که اگر بر اساس قوانین مایکروسافت عمل کنند و نسخه ی قانونی MW2 را بر روی یک X360 کرک نشده بازی کنند هیچ اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد .”

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.