عرضه نسخه جدید برنامه فروشگاه اندروید فارسی «ایران‌اپس» با تغییرات گسترده!

پیش از این نسخه ابتدایی آن به بازار عرضه شده بود اما اکنون نسخه جدید آن با تغییرات گسترده و پیشرفت‌های قابل توجه در دسترس قرار گرفته است.

6

فارنت: چندی پیش با معرفی برنامه فروشگاه فارسی برنامه‌های اندروید بازار آرزوی توسعه بیشتر این گونه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها را برای کاربران ایرانی و فارسی‌زبان کرده بودیم.

این آرزو دیری نپائید و نسخه جدید اپلیکیشن ایران‌اپس از سوی توسعه‌دهندگان آن به بازار عرضه شد. این برنامه رایگان در واقع نسخه فارسی دیگری از برنامه اندروید مارکت برای تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید است.

پیش از این هم گفته بودیم که هدف از ارائه این‌گونه برنامه‌ها برای بازار کاربران ایرانی و آن هم با زبان فارسی، علاوه بر رفع مشکل تحریم‌های بی‌دلیل و تبعیض‌آمیز برخی شرکت‌ها از جمله گوگل علیه کاربران ایرانی، توسعه هر چه بیشتر زبان فارسی در دنیای فناوری و گشوده شدن کانال دیگری برای کسب درآمد از سوی برنامه‌نویسان ایرانی است.

iranapps-app-screenshot

البته همانطور که گفتیم این نسخه اول این اپلیکیشن نیست و پیش از این نسخه ابتدایی آن به بازار عرضه شده بود اما اکنون نسخه جدید آن با تغییرات گسترده و پیشرفت‌های قابل توجه در دسترس قرار گرفته است.

از جمله تغییرات این برنامه می‌توان به تغییر گسترده رابط کاربری در این نسخه نسبت به نسخه قبل، شیوه چیدمان و نمایش برنامه‌ها، اضافه‌شدن اسلایدر و بخش محبوب‌ترین‌ها (که در هر دسته‌بندی، متفاوت است) اشاره کرد.

همین‌طور امکان شناسایی وجود نسخه جدید برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی و همچنین اضافه شدن امکان به‌روزرسانی خودکار برنامه دیگر قابلیت جدید این برنامه است که در این نسخه اضافه شده و در واقع کاربر با نصب یک نسخه از این برنامه دیگر نیازی به به‌روزرسانی دستی ندارد.

تولیدکنندگان این برنامه از اضافه شدن امکانات و قابلیت‌های بیشتری به این برنامه در نسخه‌های تکمیلی آن خبر داده‌ و تاکید کرده‌اند که با توجه به آزمایشی بودن نسخه موجود و همچنین نسخه تحت وب این فروشگاه، ایران‌اپس برای تکمیل اپلیکیشن و بهبود فعالیت خود منتظر نظرات و پیشنهادات کاربران می‌باشد.

IranApps-Homepage

سازندگان این برنامه همچنین در خصوص برخی سوالات در زمینه استفاده از این برنامه بر روی تمامی تلفن‌های همراه تاکید داشته اند که با توجه به آزمایش کامل و تست تمامی برنامه‌های پیش از اینکه در اختیار کاربران قرار بگیرد امکان استفاده از این برنامه فعلا تنها برای تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به اندروید سامسونگ میسر است که در آِنده نزدیک و با گسترده شدن دامنه این آزمایش بر روی سایر تلفن‌های همراه این برنامه در سایر گوشی‌ها نیز به طور کامل قابل بهره برداری خواهد بود.

گفتنی است که این برنامه اکنون بر روی تمامی تلفن‌های همراه مجهز به اندروید قابل نصب و استفاده است اما تنها کاربران تلفن‌های همراه سامسونگ به صورت کامل می‌تواندد از امکان دریافت برنامه بهره‌مند شوند.

موضوع دیگر کدهای تصویری (کیو آر کد) قرار گرفته شده در فروشگاه اینترنتی ایران‌اپس است که سازندگان آن اعلام داشته‌اند که امکان استفاده از این کدها تنها برای اعضا پیش بینی شده که تنها در چند ثانیه و با چند کلیک و بهصورت رایگان صورت می‌پذیرد.

شما برای استفاده از این برنامه تنها کافیست به وب‌سایت ایران‌اپس (Iranapps.ir) مراجعه و ضمن دریافت برنامه ثبت نام نیز به عمل آورید پس از آن قادر خواهید بود با استفاده از این برنامه کلیه برنامه‌های مورد علاقه خود و حتی دیگران (محبوب‌ترین‌ها) را دریافت دارید.

شما همچنین پس از ثبت‌نام می‌توانید به صورت آنلاین نیز از امکانات وب‌استور ایران‌اپس بهره‌مند شوید که همانند برنامه اندروید خود برنامه‌های اندروید را در دسته‌بندی‌های مختلف عرضه نموده است.

موفق باشید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    اصلا به درد نمیخوره دانلود ش نکنید به ضرر تونه

  2. system virangar می‌گوید

    ایران اپس فقط بر روی گوشی های سامسونگ کار نمیکنه. گوشی من سونی هستش و خیلی خوب و دقیق داره کار میکنه و از همه امکاناتش هم به خوبی استفاده میکنم.

    این اپستور بر روی تمام دیوایس هایی که سیستم عامل آنها اندروید باشند کار میکنه. فرقی نداره تبلت باشه یا گوشی های شرکت های متفاوت مهم سیستم عامل گوشی شماست.

    شاید این اطلاعات شما خیلی قدیمی باشه اما در حال حاضر ایران اپس بر روی همه دیوایس های دارای سیستم عامل اندروید کار میکنه.

  3. majid yahyaei می‌گوید

    به نظر من سایت عالی هستش و پیشنهاد میکنم
    هر چی یک سایت در ضمینه توسعه دهنده گان آزاد تر عمل کنه بهتره

  4. arman می‌گوید

    این کارا یعنی چه فقط برای سامسونگ .پاشین کاسه کوزتون جمع کنین بینیم بابا حال نداریم شما هنوز خیلی موندین فقط برای سامسونگ.زکی

  5. کوروش می‌گوید

    من که فعلا از بازار (متعلق به فارسی تل) استفاده میکنم و راضی هستم و گوشی سامسونگ هم ندارم که از ایران اپس استفاده کنم. این بهونه عدم پشتیبانی از گوشی های غیرسامسونگ هم به نظر من الکیه و احتمالا این سایت رابطه ای با سامسونگ ایران داشته باشه.

  6. مهدی می‌گوید

    از انجایی که مشخص نیست سازندگان این سایت چه کسانی هستند و هیچ نام و نشانی و شرکت معتبری از |آنها در این سایت ذکر ندشه است، به نظر من نصب این برنامه میتواند دارای خطر باشد.

    اولین چیز در نصب برنامه ای اعتماد هست که فکر کنم ، حتی در قسمت تماس سایت هم هیچ نشانی آدرس و نام شرکتی ذکر نشده است.