2 کشته در انفجار کارخانه iPad اپل در چین!

پیش بینی ها حاکی از آن است که با وقوع این حادثه ،تولید تبلت شرکت اپل بین 1.8 تا 2.8 میلیون عدد کاهش پیدا کند و در 3 ماهه سوم سال جاری میلای بازار دچار کمبود 22 تا 36 درصدی از پیش بینی فروش 8 میلیون عددی این تبلت خواهد شد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Mashable،در پی انفجار کارخانه Foxconnشریک سخت افزاری شرکت اپل و سازنده اصلی دستگاه  آیفون و آیپد برای این شرکت ، 2 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند.

این حادثه در یکی از دو محل اصلی سازنده iPad2 شرکت اپل برای کارکنان این کارخانه روی داده است.

شرکت اپل در پی این حادثه  در این مورد بیانیه‌ای منتشر کرده است:

“ما عمیقا از این تراژدی به وجود آمده در کارخانه Foxconn’s در شهر چندو متاسفیم و ابزار همدردی با بازماندگان و مصدومان این حادثه می‌کنیم وما به سختی در حال تلاش هستیم تا علت وقوع این حادثه دردناک را مشخص کنیم “.

Capture-foxconn

فاکس کان نیز به صورت رسمی در مورد این وقایع توضیح داده است:

“ما قبول می‌کنیم که در ساعت 7 بعد از ظهر 20 می ،یک انفجار در کمپ چندو روی داده و تا این لحظه تلفات این حادثه  2 نفر کشته و 16 نفر زخمی بوده است”.

“ما در حال مداوای پرسنل خود در مراکز درمانی و همکاری با دولت برای روشن شدن علت این حادثه و همچنین تماس با خانواده های قربانیان و مصدومان و ابزار همدردی با آنها هستیم”.

th21-630-foxconn-630w

“همه چیز تحت کنترل کامل آتش نشانی است و ما آماده همکاری کامل با پلیس و مقامات محلی برای تحقیقات در مورد این تراژدی هستیم”.

پیش بینی ها حاکی از آن است که با وقوع این حادثه ،تولید تبلت شرکت اپل بین 1.8 تا 2.8 میلیون عدد کاهش پیدا کند و در 3 ماهه سوم سال جاری میلای  بازار دچار کمبود 22 تا 36 درصدی از پیش بینی فروش  8 میلیون عددی این تبلت خواهد شد.

با وقوع این انفجار و حادثه ،سهام شرکت اپل در حدود 1.5 درصد کاهش پیدا کرده است که نشان می‌دهد معامله گران سهام بسیار نگران این حادثه و انفجار هستند.

08-Foxconn

تیم نویسندگی فارنت تسلیت خود را به بازماندگان قربانیان حادثه ابزار داشته و به امید خدا کارگرانی نیز که در بیمارستان بستری شده اند به زودی بهبود یابند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. parviz می‌گوید

    منم به نوبه خودم به بازماندگان حادثه تبریک میگم!

  2. مجید می‌گوید

    با چه موادی ای پد تولید میکردن که باعث انفجار شده !!!

  3. pezHman می‌گوید

    مرسی …
    واقعا کار زیبا و انسان دوستانه ای کردین …