فیس‌بوک رسما از زاکربرگ عذرخواهی کرد!

فیس‌بوک دوشنبه هفته گذشته اکانت یک وکیل اهل ایندیاناپولیس را به دلیل یکسان بودن نامش با مارک زاکربرگ و به بهانه اینکه نام او جعلی و ساختگی است بسته بود.

به گزارش فارنت و به نقل از سی‌بی‌اس نیوز شبکه اجتماعی فیس‌بوک از یک وکیل اهل ایندیاناپولیس که به خاطر همنامی با موسس خود اکانت او را مسدود کرده بود، عذرخواهی کرد.

اگر چه در ابتدا این کار بسیار ساده جلوه می‌کرد اما فیس‌بوک دوشنبه هفته گذشته اکانت یک وکیل اهل ایندیاناپولیس را به دلیل یکسان بودن نامش با مارک زاکربرگ و به بهانه اینکه نام او جعلی و ساختگی است بسته بود. فیس‌بوک در زمینه ساخت اسامی دروغین و جعلی سیاست‌های خاصی دارد.

Mark-Zuckerberg-Cannot-Join-Facebook

اما نام این وکیل چه بود؟ مارک زاکربرگ نام این وکیل آمریکایی بود همان نامی که موسس فیس‌بوک با نام کامل مارک اریک زاکربرگ از آن استفاده می‌کند اما زاکربرگ اهل ایندیانا با نام کامل مارک استیون زاکربرگ نیز از همین نام بهره می‌برد و از آن در صفحه فیس‌بوک خود استفاده می‌کرد.

البته این موضوع مربوط به یک هفته گذشته نبوده و بنا بر اعلام خود او، وی تلاشی چهار ماهه را برای اثبات نام خود با ارسال گذرنامه، گواهینامه رانندگی، گواهی وکالت و دیگر اسناد قانونی پشت سر گذاشته است تا ثابت کند او همانیست که در فیس‌بوک به ثبت رسانده است و حتی نامه تهدیدآمیزی نیز خطاب به فیس‌بوک نگاشته است.

اما بالاخره پس از چهار روز بسته ماندن اکانت زاکربرگ وی دوباره اجازه دسترسی به صفحه خود را پیدا کرده و فیس‌بوک با اعلام رفع این سوء‌تفاهم، عذرخواهی خود را از زاکربرگ اهل ایندیانا رسما اعلام کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.