سونی از دزدیده شدن تمامی اطلاعات کاربران شبکه انلاین خود خبر داد

با وجود اینکه سونی اعلام کرده است که هیچ مدرکی دال بر این موضوع وجود ندارد اما برخی گزارش‌ها از دزدیده شدن اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران به همراه سایر اطلاعات حکایت دارد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از Mashable، شرکت سونی اعلام کرد که بر این باور است که هکرها همزمان با حمله یک هفته پیش به شبکه آنلاین کنسول پلی‌استیشن این شرکت و خاموش کردن آن موفق به دسترسی به اطلاعات کاربران این شبکه از جمله آدرس منزل، آدرس ایمیل، تاریخ تولد، نام کاربری، رمز عبور و سرقت آنها شده‌اند.

با وجود اینکه سونی اعلام کرده است که هیچ مدرکی دال بر این موضوع وجود ندارد اما برخی گزارش‌ها از دزدیده شدن اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران به همراه سایر اطلاعات حکایت دارد. سونی تاکید دارد که اطلاعات کارتهای اعتباری کاربران به خطر نیافتاده است.

سونی همچنین به تمامی کاربران آنلاین خود در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی، سوء‌استفاده از نام‌های کاربری و اطلاعات کاربری هشدار داده است.

Sony_PSN

شرکت سونی در وبلاگ خود اعلام داشته است که به محض بازگشت شبکه آنلاین پلی‌استیشن این شرکت به وضعیت عادی مقدمات تغییر رمز عبور برای تمامی کاربران را فراهم خواهد کرد و به کاربران توصیه کرده است که اگر از نام کاربری و رمز عبور مشابه در سایر وب‌سایت‌های اینترنتی استفاده می کنند سریعا آنها را تغییر دهند.

سونی همچنین ابراز امیدواری کرده است که شبکه آنلاین پلی‌استیشن ظرف مدت یک هفته به وضعیت عادی بازگردد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    خوب این نتیجه شکایت از هکر ها ست دیگه باید منتظر عواقب بعدیش هم باشه

    پایان مطلب /