«آیفون 4» در میان محبوبترین دوربین‌های عکاسی در فلیکر!

بر اساس بررسی‌های انجام شده تنها دوربین عکاسی نیکونD90 بالاتر از آیفون 4 قرار گرفته و در این میان این تلفن همراه توانسته تا برخی دوربین‌های حرفه‌ای و گران‌قیمت را پشت سر بگذارد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی سی‌نت دوربین عکاسی تلفن همراه آیفون 4 به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مورد استفاده برای عکاسی اعضای وب‌سایت به اشتراک‌گذاری تصاویر فلیکر شناخته شد.

iphone-4-camera1

بر اساس بررسی‌های انجام شده، تنها دوربین عکاسی نیکونD90  بالاتر از آیفون 4 قرار گرفته و در این میان این تلفن همراه توانسته تا دوربین‌های حرفه‌ای و گران قیمت Canon EOS Digital Rebel Xsi، Canon EOS 5D Mark II را در محبوبیت پشت سربگذارد.

most_popular_cameras_in_the_flicker_comunity

دوربین تلفن همراه «آیفون 4»، 5 مگاپیکسلی بوده و دارای امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر با آسانترین روش‌های ممکن است و البته حضور آیفون 4 در این لیست بدین معنی نیست که این تلفن همراه عکس‌های بهتری از این دوربین‌های بسیار پیشرفته می‌گیرد بلکه بدین معنی است که اعتبار آیفون 4 و محبوبیت آن سبب گردیده تا کاربران فلیکر از این تلفن همراه برای عکاسی و به اشتراک‌گذاری تصاویر خود استفاده کنند.

در ضمن یکی از فناوری‌های بکار رفته در دوربین آیفون 5، فناوریHDR  است که به گرفتن تصاویر بهتر و با جزئیات بیشتر به کاربران کمک می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] روزها دیگر «آیفون ۴» در میان محبوبترین دوربین‌های عکاسی در فلیکر جای گرفته و حتی با اضافه کردن یک قاب جانبی می‌توانید […]