گوگل گفتار عربی را هم به مترجم خود اضافه کرد

مترجم گوگل یک برنامه رایگان است که به شما امکان ترجمه متون نوشتاری یا محتوای یک وب سایت به زبان دلخواه را می‌دهد. حالا مترجم عربی گوگل می‌تواند به یاری تمام عرب‌زبان‌های جهان بیاید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی اینتو موبایل، شرکت گوگل برنامه معروف مترجم گوگل را برای پلتفرم اندروید به‌روز کرد. در آپدیت جدید مترجم گوگل، این برنامه گفتار شما را به زبان‌های عربی ،کره ای و ژاپنی نیز به صورت گفتار انسانی ترجمه می‌کند.

مترجم گوگل یک برنامه رایگان است که به شما امکان می‌دهد تا متون نوشتاری یا محتوای یک وب سایت را به زبان دلخواه خود ترجمه و مشاهده کنید. حالا مترجم عربی گوگل می‌تواند به یاری تمام عرب‌زبان‌های جهان بیاید.

در حال حاضر نسخه اندروید مترجم گوگل بیش از  58 زبان نوشتاری و 24 زبان گفتار انسانی پشتیبانی می‌کند و برای استفاده از قابلیت گفتار انسانی شما کافیست تا آیکون میکروفون را لمس کرده و بعد از صحبت کردن ،منتظر ارائه ترجمه به صورت گفتار انسانی به زبان دلخواه خود باشید.

شرکت گوگل بصورت رسمی اعلام کرده که برای اجرای این برنامه، سیستم عامل اندروید نسخه 2.1 مورد نیاز است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.