فایرفاکس 4 ،رکورد دانلود روزانه را شکست!

روباه آتشین 4در دومین روز ریلیز ،رکورد دانلود 8.75 را از سوی کاربران به خود اختصاص داد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،نسخه 4 مرورگر اینترنتی موزیلا فایرفاکس ،رکورد دانلود روزانه یک نرم افزار را شکست.

در 24 ساعت نخست عرضه فایرفاکس 4 در حدود 7.1 میلیون بار دانلود و بارگذاری شد که این تعداد دانلود در روز دوم با شتاب بیشتر به 8.75 میلیون دانلود رسید که به این ترتیب توانست رکورد ثبت شده در کتاب رکوردهای گینس را بشکند زیرا رکورد قبلی در اختیار فایرفاکس 3.0 بود که توانسته بود آمار 8.1 میلیون دانلود را در یک روز به خود اختصاص دهد.

ff4-infographic-royal-pingdom

بعد از حدود یکسال توسعه و 12 نسخه آزمایشی و 2 نسخه ریلیز کاندیداتوری ،نسخه نهایی روباه آتشین  4 هفته پیش برای طرفدارانش ارائه شد والبته رکورد جدید غیر رسمی است زیرا در زمان شکستن رکورد هیچ کدام از نمایندگان کتاب گینس در سایت حضور نداشته و در نتیجه نتوانسته است تا این رکورد را به صورت مستقل ثبت کند.

Firefox-4-First-48-Hours-Infographic

موزیلا به این ترتیب به آسانی رکورد دانلود اینترنت اکسپلورر 9 را با 2.3 میلیون دانلود در 24 ساعت نخست عرضه پشت سرگذاشت و این در حالی است اکثر شرکتهای بزرگ به دلیل عدم تنوع طلبی بیشتر  از مرورگر اینترنت اکسپلورر که بر روی ویندوز به صورت پیش فرض نصب است استفاده می‌کنند پس باید این تعداد بارگذاری و دانلود را محصول کاربران شخصی دانست.

راستی اگر شما هم بخواهید نسخه ای از فایرفاکس 4 را داشته باشید به این جا رجوع کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. فرهاد می‌گوید

    سرعت پایینش برای بعضی از وبسایتها آدم رو دیونه میکنه. 10 بار باید رفرش بزنم تا باز بشه. برا youtube هم که خیلی کنده. بابیلون هم که باهاش مشکل داره. کاش تو همون 3.6.16 مونده بودم.

  2. مجید می‌گوید

    خوب ،این هم مزد زحمتهای شرکت موزیلا /