تبلت سونی هم در راه است!

این تبلت دارای نشان تجاری پلی استیشن بوده و دارای صفحه نمایش 9.4 اینچی نیز خواهد بود.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی industrygamers،بعد از موفقیت تبلت اپل شرکت‌های بسیاری به صرافت تولید تبلت افتادند و حالا شرکت سونی نیز به جمع این شرکت‌ها پیوسته است.

این تبلت که با نام تجاری Sony S1  ارائه خواهد شد دارای سیستم عامل اندروید 3 بوده و دارای صفحه نمایش 9.4 اینچی خواهد بود.

این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی خازنی بوده و دارای کیفیت نمایش 8001280X پیکسل خواهد بود و در ضمن دارای پردازنده انویدیا تگرا 2 است و دو دوربین در جلو و عقب دارای طراحی بسیار نازکی خواهد داشت.

219833-playstation-tablet_original

در ضمن این تبلت دارای یک دکمه سخت افزاری با نام Q خواهد بود که به صورت مستقیم این تبلت را به سرویس موسیقی Qriocity شرکت سونی متصل خواهد کرد.

این تبلت دارای یک فناوری منحصر به فرد خواهد بود که اجازه کنترل از راه دور تلویزیون‌های براویای سونی خود را به کاربران خود خواهد داد.

در ضمن در گواهی نامه این تبلت نشان تجاری پلی استیشن نیز ثبت شده که این بدان معنی خواهد بود که کاربران قادر خواهند بود تا عناوین انحصاری این شرکت را بر روی S1 تجربه کنند و در ضمن به صورت پیش فرض قابلیت اجرای بازی‌های PS ONE هم خواهد  داشت.

این تبلت توسط تیم multi-divisional از سوی برند VAIO این شرکت طراحی شده و قرار است با قیمت 599 دلار در مدل وای فای  درماه سپتامبر روانه بازار شود.

هنوز هیچ گونه تصویر و یا جزئیات رسمی از سوی شرکت سونی منتشر نشده و به نظر می‌رسد این کار به زودی انجام خواهد پذیرفت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. omid می‌گوید

    اگه سونی وایو بزنه که قیمتش فضایی میشه

  2. ar30 می‌گوید

    چقد تبلت زیاد شده ما که یه لپ تاپم نداریم