نقشه مثلث برمودا کاربران اینترنت کشف شد!

روزانه چند ساعت از وقت خود را در اینترنت می‌گذرانید؟ اجازه بدهید صریح‌تر بگویم روزانه چند ساعت از وقت خود را در اینترنت هدر می‌دهید؟ به راحتی می‌توان ادعا کرد که بسیاری از ما روزانه ساعات و دقایق بسیاری را در اینترنت صرف وبگردی‌های بیهوده و صرفا گذران وقت می‌کنیم.

16

اما ماجرای این نقشه مثلث برمودا کاربران اینترنت چیست؟! خوب تا حالا باید با آن سوالاتی که بالا از شما پرسیدیم معما حل شده باشد! بله بالاخره نقشه مثلث برمودار در اینترنت که کاربران آن را به درون خود می‌کشد پیدا شد! این نقشه دقیقا جائیست که ما و شما روزانه همان ساعات و دقایق آزاد را در اینترنت به هدر می‌دهیم.

تصویر بالا که از لحاظ جغرافیایی به منطقه معروف مثلث برمودا مربوط می‌باشد این بار با سه جزیره توئیتر، فیس بوک و جیمیل به هم مرتبط شده است و درست در وسط این سه جزیره یعنی در مرکز مثلث برمودا یکی در آب در حال دست تکان دادن است!

حقیقت جز این نمی‌تواند باشد که اگر چه برای بسیاری از ما ایرانی‌ها رسیدن به دو جزیره از این سه‌جزیره یعنی فیس‌بوک و توئیتر دشواری‌های خاص!! خود را دارد اما بسیاری از ما به هر طریقی شده روزانه وقت بسیاری را در این شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم.

اصلا سخت نگیریم شاید راحت‌تر باشد که با وجود آن دشواری‌های خاص جای یکی از این دو جزیره را به گوگل‌خوان یا همان گودر ایرانی‌ها بدهیم! نظر شما چیست؟ آیا شما می‌توانید حداقل یک روز به صندوق جیمیل خود سر نزنید؟ تا کنون امتحان کرده‌اید! سه جزیره مثلث برمودای اینترنت شما که تمام وقت آزاد شما را به درون خود می‌کشد چه جزایریست!

منبع

پیشنهاد ویژه: فارنت در فیس‌بوک / فارنت در توئیتر / فارنت در فرندفید

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

16 نظر برای این مطلب
  1. میلاد می‌گوید

    از برنا مه شما ممنونم

    1. میلاد می‌گوید

      بابا تند نرو…….

  2. شیما می‌گوید

    راست میگیا ولی دیوونه من خیلی میترسم آخه اسم گروهمونم مثلث برموداست

  3. وحید می‌گوید

    تا امام زمان نیاد هیچی معلوم نیست ونمیشه اینهایی که میگن ومیگیم همش فکر وتصوراته………

  4. arshiya می‌گوید

    حرف چرت نزنید گوگل از هرچی بهتره

    1. میلاد می‌گوید

      واقعا

  5. ساسان می‌گوید

    بسیاررررررررررررررررررررررر خوب است ولی عکس برمودا نبود(اصلی)
    گوگل هم بعضی وقت ها هنگ می کنه

  6. Dark Prince می‌گوید

    اره…گوگل خوبه ولی من اصلا سر در نمی یارم این فیس بوک چی داره و واسه چی اینقدر معروف شده. البته بعده سیاسیش رو خوب میدونم.

  7. مجید می‌گوید

    خوشبختانه یا شور بختانه دو تا ضلع این مثلث رو از دور خارج کردن (ف ی ل ت ر) میشه گفت من الان فقط تو دایره گوگل هستم نه مثلث برمودا!

  8. علی می‌گوید

    بیشتر کارهام و با ایمیل گوگل انجام میدم.پیغام تماس با دوستان و خیلی موارد دیگه. فیسبوک هم قسمتی از سرگرمی من راه ساده و خوبی برای ارتباط روزانه با دوستانم هست که تو وقت زیادی که برای کار کردم صرف میکنم بهترین راه برای حفظ دوستی با گروه زیادی از دوستانم هست.
    زندگی مجازی جزو جدانشدنی زندگی امروزی هست. بعد از ماشینی شدن زندگی اگر زندگی مجازی وجود نداشت ارتباط مردم با هم کاهش شدیدی پیدا میکرد.
    من که کاملا مثبت به اینترنت و این سرویس ها نگاه میکنم و فکر میکنم اگر نبودن هم تو کارها مشکل زیادی پیدا میکردم هم تو حفظ گرمی ارتباط با دوستان
    خصوصا تو ایران که سبک زندگی مشکلات زیادی و داره و مردم درگیر کار هستن.
    دنیا تو نیمه پر لیوان پیش میره و هرکس تو نیمه خالی بمونه درجا میزنه. امیدوارم از این سرویس ها استفاده مثبت کنن همه.

  9. نیما می‌گوید

    والا واسه من سه تا جزیره دائما در حال تغییره… بستگی به VPN اوون روز داره D-:

  10. مانی می‌گوید

    من همیشه سعی کرده ام هیچ وقت وابسته به اینترنت نشوم و خدا رو شکر موفق هم بوده ام.
    بار ها برای چند روز متوالی اصلا فرصت نکردم به کار های اینترنتی ام بپردازم.

  11. صابر می‌گوید

    توی متن نوشتین “در مرکز مثلث برمودا یکی در آب در حال دست تکان دادن است”! اون چیزی که من می بینم یک هواپیمای در حال سقوط به داخل آب هست. شهرت مثلث برمودا هم به خاطر غرق کردن هواپیماها و کشتی هاست.
    در ضمن مثلث برمودای من farnet-narenji-zoomit

    فارنت: اولا به خاطر مثلث برموداتون ماز شما و سایر دوستان ممنونیم. دوما: اون جمله ما یک استعاره است وگرنه همه که اون هواپیما رو می بینن. . در هر صورت ممنون

  12. hadidez می‌گوید

    من دو روز به یه دلیلی به جیمیلم دسترسی نداشتم می خواستم بمیرم ولی از فیسبوک متنفرم و کاری هم به تویتر ندارم

  13. persianbat می‌گوید

    narenji – farnet – mobilestan

  14. ar30 می‌گوید

    yahoo! – farnet :D – facebook