دریافت‌کننده خوش‌شانس ده میلیاردمین برنامه آی‌تونز اپل چه کسی بود!؟

برنده جایزه ده هزاردلاری اپل یک مادر انگلیسی و صاحب دو فرزند است که دخترش بدون اطلاع او، بازی رایگانی را از فروشگاه آی‌تونز دریافت کرده تا مادرش را به عنوان برنده خوش‌شانس اپل معرفی کند.

4

به گزارش فارنت و به نقل از دیلی‌میل در چند روز گذشته خبرهایی از جایزه شرکت اپل برای دریافت‌کننده ده میلیاردمین برنامه از فروشگاه اینترنتی این شرکت منتشر شده است که ما نیز در خبرهایی (اینجا و اینجا) به انها اشاره کرده بودیم.

اما برنده خوش‌شانسی که توانسته است جایزه 10 هزاردلاری اپل در این مسابقه را دریافت کند چه کسی بود. این برنده خوش‌شانس، گیل دیویس (Gail Davis) یک مادر انگلیسی صاحب دو فرزند بود که در هنگام تماس شرکت اپل برای اعلام خبر برنده‌شدنش بسیار شگفت‌زده شده است، اعلام کرده که در واقع این برنامه دریافتی از آی‌تونز بازی رایگان «موشک کاغذی» بوده است که آن هم توسط دخترش و بدون اطلاع او از این فروشگاه دانلود شده است.

Paper Glider App

وی همچنین اعلام داشته است که در ابتدا بر این تصور بودم که این تماس تلفنی یک تماس سرکاری و یک شوخی مسخره است و من باید اعتراف کنم که دریافت‌کننده این برنامه در واقع من نبودم و این دختر من بود که این برنامه را دانلود کرد.

بازی موشک (گلایدر)‌کاغذی PaperGlider که اپل آن را اعتیادآورترین بازی‌ خود در این سبک توصیف کرده است در واقع تجربه پرتاب یک موشک کاغذی از پنجره اداره به بیرون است که میزان پرواز موشک شما و رسیدن به هدف‌های تعیین شده برای شما امتیازهایی در بر خواهد داشت و جالب است بدانید این بازی نیز مانند برنده خوش‌شانس اپل انگلیسی به حساب می آید.

The-10-most-popular-free-and-paid-apps

اما شاید شما هم به دنبال نام محبوبترین برنامه‌های دانلود شده از آی‌تونز شرکت اپل باشید. ما نام این برنامه‌ها را در دو لیست جداگانه برنامه‌های پولی و برنامه‌های رایگان برای شما فراهم کردیم. جالب است بدانید 8 برنامه از 10 برنامه رایگان این لیست بازی‌های رایگانی بوده‌اند که دریافت شده‌اند. اگر شما هم تجربه‌ای از کار با این برنامه‌ها مخصوصا از نوع پرندگان خشمگین آن دارید با ما در میان بگذارید!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. شهرام می‌گوید

    جایزه اپل اصلا سخاوت مندانه نبوده، باز اگه 10 هزار دلار رو نقدی پرداخت میکرده خوب بود، ولی 10 هزار دلار بن خرید از سایت خودش هر چند خوبه، ولی دیگه این همه تبلیغ و سر و صدا نمی خواد

  2. فواد می‌گوید

    فکر کنم لیست برنامه های رایگان و غیر رایگان دانلود شده رو جا به جا زدید

    فارنت: ممنون اصلاح شد

  3. surena می‌گوید

    به نظر میرسه لیست برنامه‌های رایگان و پولی جابجا شده.

    فارنت: ممنون از دقت نظرتون. اصلاح شد

  4. man می‌گوید

    list barnamehaye rayegano gheyre rayegano ja be ja neveshtin :D

    فارنت: اصلاح شد دوست عزیز